کد خبر : 90086
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

اندر افاضات آقای نماینده سابق!

از اعتراف به حزب باد بودن اصلاحات تا انتقاداتی که پس از برکناری از سازمان نقشه‌برداری شدت گرفت!

از اعتراف به حزب باد بودن اصلاحات تا انتقاداتی که پس از برکناری از سازمان نقشه‌برداری شدت گرفت!

.

به گزارش گیلانستان، یادداشت وارده/: جناب آقای نماینده پر افاضه سابق بر این، جدیدا اقرار فرموده اند که چون در پاسخ به سوال یک نسل جوان در خصوص اینکه این چه حکومت اسلامی است که دوستانی چون چین و روسیه دارد حسابی درمانده شده، فلذا جوانان امروزی برای یافتن پاسخ به سوالاتی این چنینی به استفاده از فیلتر شکن روی آورده اند! ولی این نماینده سابق فراموشکار، در ادامه حسابی بر آقای رئیسی تاخته که تازه آقا به چین رفته که آن توافق ۲۵ ساله را پیگیری کند. چرا در یک سال و نیم گذشته اقدام نکردند؟- شما بخوانید همان سیاست یک بام و چند هوا!

 

وی در ادامه اعتراف جالبی هم دارد! اینکه اصول گرایان دارای مرام لایتغیر و اصول ثابتی بوده و برای کسب رای از مردم پوست اندازی نمی دانند و نمی کنند! ولی در آن سوی میدان، هنر اصلاح طلبان در پوست اندازی آنهاست! چون که آنها ذائقه مردم را می‌ سنجند و سپس برایش نسخه می‌نویسند! – شما بخوانید همان حزب باد که چه عرض شود، همان حزب طوفان!- ضمنا شعارهای بسیار جذابی هم می دهند! که همه اینها نشان از واقع بینی و عقلانیت آنان دارد! چرا که بسیار آدم‌های متفکری هستند! – شما بخوانید همان ماکیاولی سیاستمدار!

 

در ادامه ایشان ضمن تعریف و تمجید فراوان اندر کمالات و جمالات علی آقای لاریجانی- در حد لالیگا- ایشان را واجد قابلیتی ممتاز دانسته و آن اینکه سریع می‌تواند کت‌اش را عوض کند!- شما بخوانید و رنگش را!- ضمنا اگر در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری تست بگیرند می ببینند که چه طوفانی برای لاریجانی به راه می‌افتد.- شما بخوانید توسط همان احزاب باد و طوفان!

رییس سابق سازمان نقشه کشی کشور در ادامه مدعی شده که مشکلش با رئیسی این است که خودش را مجتهد دانسته و بعنوان رییس جمهور از جان مرغ تا جان آدمیزاد حرف می‌زند! ضمنا هنوز کتش را هم عوض نکرده است!- شما بخوانید ولی یک نقشه کش می تواند و می گوید!

در خاتمه این مدیر نقشه کشی با تجربه، با بیان اینکه سه سال است که برنامه ششم ما تمام شده، سوال نمودند که این چه طرز اداره کشور توسط دولت یک و نیم ساله کنونی است؟- شما فقط بگویید جل الخالق!

 

در ضمن ایشان در پایان افاضات خود بار دیگر به زیر سوال بردن عملکرد رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت، و نمی‌دانیم چرا هرچقدر می‌خواهیم این انتقادات همیشگی را بی‌ربط با عزل جعفرزاده از ریاست نقشه برداری آن سازمان بدانیم ولی نمی‌شود!

 

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا، بحق این ماه مبارک

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار