کد خبر : 87117
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 بهمن 1401- 45: 21

افتتاح ۳۳ طرح عام المنفعه در بخش کوچصفهان رشت

افتتاح ۳۳ طرح عام المنفعه در بخش کوچصفهان رشت

فرماندار رشت از افتتاح ۳۳ طرح عام المنفعه با اعتباری بیش از ۱۸ میلیارد تومان در بخش کوچصفهان این شهرستان خبر داد و گفت: خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت برای مردم بازگو شود.

به گزارش گیلانستان، حمید رضا امام پناهی ظهر یکشنبه در پنجمین روز از دهه مبارک فجر در بخش کوچصفهان این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان با بیان اینکه با رهبری آیت الله خامنه ای، اراده استوار مردم، دعای خیر مستضعفان جهان و خون پاک شهیدان دشمنان راهی به جایی نمی‌برند، افزود: این ایام بهترین فرصت برای جهاد تبیین و ارائه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

امام پناهی با ارائه آمار مقایسه‌ای از میزان بهره‌مندی هموطنان از امکانات گاز شهری و روستایی، انرژی برق، آب آشامیدنی، شبکه راه‌ها بخصوص احداث و بهسازی راه‌های روستایی در پیش و پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با بررسی این آمارها تغییرات چشمگیری در میزان برخورداری مردم از امکانات و تقویت زیرساخت‌ها در عمر پربرکت ۴۴ ساله انقلاب اسلامی شاهد خواهیم بود.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی خادمان مردم ۳۳ طرح عام المنفعه با اعتباری حدود ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بخش کوچصفهان این شهرستان افتتاح شد، ادامه داد: خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت برای مردم بازگو شود.

 

وی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمران شهری که به همت شهرداری لولمان به مرحله بهره برداری رسید، تصریح کرد: ناتوانی دشمنان در سد راه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی به سبب حمایت‌های متعهدانه مردم از نظام اسلامی بوده و ارائه خدمت بی‌منت به مردم از تکالیف حتمی کارگزاران دولت سیزدهم می‌باشد.

 

گفتنی است؛ در آئین این افتتاحیه‌ها و در راستای تکریم خانواده‌های محترم شهدا و از میان طرح‌های آماده افتتاح در حوزه بخشداری کوچصفهان، پروژه آسفالت معابر روستای فشتم به دست مادر ارجمند شهید والامقام سید ابراهیم حسینی و همچنین با هدف سپاسگزاری از مدافعان امنیت، بهره برداری از پروژه متمرکز حوزه انرژی به دست یکی از پرسنل غیور نیروی انتظامی صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار