کد خبر : 45716
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398- 34: 22

توهین عده‌ای پَست فطرت به مردم و سردار سلیمانی/ لزوم برخورد قاطع مدیرکل تعاون گیلان با کارمند یاوه‌گو

توهین عده‌ای پَست فطرت به مردم و سردار سلیمانی/ لزوم برخورد قاطع مدیرکل تعاون گیلان با کارمند یاوه‌گو

باتوجه به سابقه روشن مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از ایشان انتظار است ضمن برخوردی قاطع با این کارمند خاطی و یاوه گو، درس عبرتی برای سایرین باشند.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان/ محمدرضا ستوده: شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آنقدر سخت و تکان‌دهنده بود که به غیر از سیل مشتاقان این ابر مرد در کشور، بسیاری از چهره های تاثیرگذار خارجی نیز مجبور به تحسین و تقدیر این شهید و محکومیت حماقت ترامپ شده اند.

در این زمان غم و اندوه عده ای بی مغز پست که از شرف ایرانی بودن فقط نام آن را یدک می کشند و در هیچ کارزاری خود را در معرض امتحان وطن پرستی و مردم دوستی قرار نداده اند اینبار نیز ذات پلید خود را نمایان کردند.

باید به این ابلهان مدعی سیاست مردی گفت شمایی که به میلیونها نفر از مردم ایران و جهان به دلیل عشق و علاقه به قهرمان جهانی شان اینگونه توهین می کنید، اینقدر از فهم و شعور سیاسی بی بهره اید که نمی فهمید در جای جای دنیا اگر احزاب مختلف سیاسی در روشهای اجرا باهم اختلاف نظر داشته باشند اما در اصل سیاستها و خط مشی ها باهم هیچ اختلافی ندارند ، نمونه بارز این گفته اقدام اخیر آمریکا در اعلام جنگ به ایران با شهادت ددمنشانه حاج قاسم است .

توجه به مصاحبه ها و اعلام نظرهای سیاستمداران آمریکایی و اروپایی نشان می دهد عموما آنها اصل اقدام ترور سپهبد شهید سلیمانی را اشتباه نمی دانند بلکه قبول مسئولیت مستقیم این اقدام توسط ترامپ را عقلانی ندانسته و انتظار داشتند که مسئولیت انجام اینکار بر عهده گروههای نیابتی قرار می گرفت.

حال چه می شود که عده ای رذل و پست فطرت اینگونه به مردم میهن و قهرمان جهانی خود توهین می کنند که البته ریشه آن در آیات قرآن و احادیث منشا اینگونه اقدامات به روشنی بیان شده است.

پیشنهاد من به آقایان اصلاح طلب استان علی الخصوص در سازمان عدالت و آزادی و شورای عالی اصلاح طلبان استان این است که در اولین قدم ضمن محکومیت شدید این اقدام پویا قلیپور با اخراج وی از احزاب و تشکلهای اصلاح طلبان ، همراهی و همدلی خود با مردم داغدار سرزمینم را اعلام نمایند.

همچنین باتوجه به سابقه ی روشن مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از ایشان خواهشمندم ضمن برخوردی قاطع با این کارمند خاطی و یاوه گو، درس عبرتی برای سایرین باشند.

ضمنا از مسئولین محترم امنیتی استان نیز خواهشمندم ضمن برخوردی غیرتمندانه با این اراذل که هیچ تفاوتی با اغتشاشگران دی ماه ۹۶ و حوادث آبان۹۸ ندارند تسلی بر قلب داغدیده مردم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار