کد خبر : 70517
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان:

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان معرفی شد

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان معرفی شد

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان از معرفی دبیر هفتمین جشنواره ابوذر در گیلان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، مهدی پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تأکید بر استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه در راستای احقاق شعار سال اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جدید به‌عنوان تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود و جلب مشارکت، از توانمندی‌های رسانه در استان به‌درستی استفاده شود.

وی با اشاره به نقش مؤثر رسانه در کنترل و هدایت بحران‌ها به سمت حل مسائل مختلف به ویژه در ایام کرونا گفت: در طی سال‌های اخیر  همواره رسانه‌ها یار و یاور مسؤولان و انتقال‌دهنده مشکلات مردم بودند لذا باید با برگزاری جشنواره‌های مختلف و معتبر ازجمله جشنواره رسانه‌ای ابوذر ضمن ارزش‌گذاری به آثار فاخر از زحمات آنان تقدیر شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با تأکید بر اجرای جشنواره درخور شأن اصحاب رسانه استان گیلان تصریح کرد: امسال برای بهره گیری از ظرفیت کادر مرتبط با فرهنگ و رسانه، در طی دوره‌های متمادی برگزاری جشنواره ابوذر و به‌منظور ارتقای سطح کیفی جشنواره ابوذر و بر اساس بررسی های صورت گرفته محمد حسن‌پور، معاون سابق فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی گیلان به عنوان دبیر هفتمین جشنواره ابوذر گیلان معرفی شد.

محمد حسن پور، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان را در کارنامه سوابق مسؤولیتی خود دارد.

وی هم اکنون رئیس کارگروه فرهنگی اجتماعی مجمع عالی بسیج استان است. از حسن پور ۶ جلد کتاب و هشت مقاله معتبر به رشته تحریر درآمده است؛ وی همچنین سردبیری فصلنامه فرهنگ گیلان و خبرنامه ندای گیلان و دبیری جشنواره ملی فرهنگی امام رضا علیه السلام را در کارنامه خود دارد.

هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان به عنوان بزرگترین رویداد رسانه ای استان روز ۲۱ دی ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر، شهید شاخص سازمان بسیج رسانه و روز قشر بسیج رسانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار