کد خبر : 60259
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399- 35: 16

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان:

درخشش ۲ گیلانی در مسابقات سراسری قرآن کریم

درخشش ۲ گیلانی در مسابقات سراسری قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن به‌صورت غیرحضوری گفت: رضا جانی پور از لاهیجان نفر اول رشته حفظ ۲۰ جزء و امیدرضارحیمی از رشت نفر چهارم رشته حفظ کل چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم شدند.

به گزارش گیلانستان، محمدمهدی قربانیان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی اظهار کرد: به علت شیوع بیماری کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن به‌صورت غیرحضوری با حضور ناظر مسابقات از سازمان اوقاف در استان‌ها برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات ۱۸ آبان در بخش آقایان با ضبط تلاوت‌ها در استودیو صداوسیمای مرکز استان گیلان و در بخش بانوان ۲۰ آبان به شکل ویدئو کنفرانس از طریق اینترانت هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد، گفت: رضا جانی پور از لاهیجان نفر اول رشته حفظ ۲۰ جزء و امیدرضارحیمی از رشت نفر چهارم رشته حفظ کل چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه هفت نفر در بخش برادران و هشت نفر در بخش بانوان مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن شرکت کرده بودند، تصریح کرد: در بخش برادران دو نفر در رشته قرائت، یک نفر در رشته ترتیل، یک نفر حفظ ۲۰ جزء، یک نفر حفظ کل و دو نفر در بخش اذان این دوره از مسابقات حضور داشتند.

به گفته قربانیان، در بخش بانوان نیز سه نفر در بخش قرائت، یک نفر در بخش ترتیل، یک نفر در رشته حفظ ۲۰ جزء، دو نفر در رشته حفظ کل و یک نفر در رشته دعاخوانی مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف شرکت کردند.

وی با بیان اینکه از بین نمایندگان گیلانی خواهر حاضر در مسابقات کشوری، هاجر خورشیدی و مژگان نجفی به ترتیب موفق به کسب مقام دوم رشته دعاخوانی  و رتبه سوم رشته تفسیر مسابقات کشوری شدند، افزود: از دیگر گیلانیان حاضر در این مسابقات حسین رفیع پور، شرکت‌کننده از استان تهران و فاطمه پیوسته، خواهر شهید علی پیوسته شرکت‌کننده از قم نیز موفق به کسب رتبه سوم ترتیل برادران و رتبه اول دعاخوانی خواهران شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار