کد خبر : 75429
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400- 13: 9

رئیس منابع طبیعی لنگرود:

ضاربان دو جنگلبان لنگرودی دستگیر شدند

ضاربان دو جنگلبان لنگرودی دستگیر شدند

رئیس اداره منابع طبیعی لنگرودبا اشاره به مصدومیت دو جنگلبان این شهرستان در درگیری با قاچاقچیان چوب، گفت: ضاربان دستگیر شدند.

به گزارش گیلانستان، محمد علی محمدی با اشاره به ضرب و شتم دو جنگلبان شهرستان لنگرود، اظهار کرد: این جنگلبانان به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر حضور قاچاقچیان در منطقه اطاقور به محل رفتند.

وی با بیان اینکه جنگلبانان موفق به رصد دو قاچاقچی شدند، اضافه کرد: با توجه به هشدار نیروهای حفاظتی به قاچاقچیان و فرار آنها عملیات تعقیب و گریز تا شهر کومله انجام شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنگرود با اشاره به هماهنگی با نیروی انتظامی برای دستگیری قاچاقچیان، گفت: نیروهای حفاظتی موفق شدند قاچاقچیان را متوقف کنند، اما درگیری ایجاد و قاچاقچیان با استفاده از سلاح سرد اقدام به مجروح کردن جنگلبانان کردند.

محمدی با بیان اینکه هر دو جنگلبان از ناحیه دست و سر دچار جراحت شدند، افزود: با ورود نیروی انتظامی و دادستانی هر دو قاچاقچی ضارب دستگیر و بازداشت شدند.

وی اضافه کرد: جنگلبانان مجروح به بیمارستان شهید حسین پور لنگرود منتقل شدند؛ خوشبختانه حال عمومی آنان خوب بوده و اقدام به طی مراحل قانونی شکایت از ضاربان هستیم.

انتهای یپام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار