کد خبر : 54949
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399- 48: 16

مسئول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان:

واحدهای تولیدی گیلان ۵۰۰ میلیون تومان به آسیب‌دیدگان کرونا کمک کردند

واحدهای تولیدی گیلان ۵۰۰ میلیون تومان به آسیب‌دیدگان کرونا کمک کردند

مسئول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان گفت: واحدهای تولیدی گیلان ۵۰۰ میلیون تومان به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا کمک کردند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین پور حیدری امروز در همایش دست یاریگر از کمک ۵۰۰ میلیون تومانی واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی گیلان به آسیب‌دیدگان از شروع کرونا خبر داد و اظهار داشت: ۶۰ واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی گیلان مبلغ مذکور را برای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا کمک کردند.

مسئول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش مواسات با عنوان نهضت تعاون و احسان آغاز شده است گفت: صاحبان واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی گیلان در مرحله نخست رزمایش مواسات نیز به کمک همنوعان خود شتافتند و۸۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

وی با بیان اینکه این کمک‌های خیرخواهانه تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: صاحبان واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی قرار است همچون سایر مردم تا پایان ماه صفر برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا و نیازمندان در شرایط فعلی کمک‌های مومنانه خود را ادامه دهند.

سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این همایش با بیان اینکه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی میان مردم انقلاب اسلامی را از بحران‌های مختلف نجات داده است تصریح کرد: امروزه همه دنیا محو اقتدار و صلابت ملت ایران هستند زیرا مردم ما همواره مقابل زورگویان و مستکبران ایستادگی کرده‌اند.

عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان نیز در این همایش با اشاره به مجاهدت‌های کارگران و صاحبان مشاغل در ایام شروع کرونا اظهار داشت: خط تولید هیچ واحدی در ایام شیوع کرونا به‌ویژه اسفند و فروردین تعطیل نشد و همه با تمام توان خود برای چرخاندن اقتصاد جامعه تلاش کردند.

فرهاد دلق‌پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان اقدامات شبانه‌روزی بیش از ۳ هزار واحد صنعتی و ۱۱۰ واحد صنفی استان در ایام کرونا را یادآور شد و افزود: برخی واحدهای تولیدی در ایام کرونا خط تولید خود را تغییر دادند و نیازهای روز جامعه به‌ویژه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده را تولید کردند.

صاحبان ۲۰ واحد به نمایندگی از ۶۰ واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان گیلان در پایان این همایش مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار