کد خبر : 18749
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1396- 00: 17

رسیدن به جایگاه واقعی رشت دور از انتظار نیست/ دستگاه زباله‌سوز برای رشت خواهیم خرید

رسیدن به جایگاه واقعی رشت دور از انتظار نیست/ دستگاه زباله‌سوز برای رشت خواهیم خرید

شهردار رشت بابیان اینکه آسفالت، رفت‌وروب جزو برنامه نیست وظیفه شهرداری است گفت: باید به‌گونه‌ای عمل شود تا سرمایه‌گذار برای سرمایه‌ گذاری جذب شود و حتماً در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی خواهیم داشت.

به گزارش گیلانستان، مسعود نصرتی پیش از ظهر امروز در جلسه معارفه اش به عنوان شهردار رشت در سالن شهدای ناجا با تقدیر از حضور تمامی مدیران و شهروندان حاضر در مراسم معارفه اظهار کرد: معارفه در مراسم ۷۰۰ نفره که کاملاً پر شده است یک شروع و حرکت محکم و استوار را نیازمند است.

وی افزود: شهر رشت بر اساس آمار رسمی سال ۵۵ به‌عنوان پنج شهر صاحب زیرساخت و توسعه کشور معرفی شد و ما باید آن شرایط را مجدد فراهم کنیم.

وی با تقدیر از حضور نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حدود ۲۰ سال است که موضوع گوهر رود و زرجوب موردبحث و بررسی است و با اتحاد و همدلی که وجود دارد این کار بااقتدار آغاز و به سرانجام خواهد رسید.

 

شهردار رشت در خصوص ثبت تالاب عینک در جمع تالاب شهرها به‌عنوان بزرگ‌ترین تالاب شهری منطقه تصریح کرد: شاهد ثبت تالاب عینک در کنوانسیون رامسر باشیم.

نصرتی در خصوص خرید دستگاه زباله‌سوز اظهار کرد: تمام تلاشمان را بکار خواهیم گرفت تا اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومانی این بخش برای رشت نیز محقق شود.

شهردار رشت بابیان اینکه شهرداری رشت به‌تنهایی قادر به تحقق اهداف مدیریت شهری است گفت: باید به‌گونه‌ای عمل شود تا سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری جذب شود و حتماً در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی خواهیم داشت.

وی در خصوص پیگیری مطالبات شهرداری رشت افزود: در این خصوص نیز برنامه‌های متعددی را داریم و با دریافت مطالبات به مباحث و اهداف شهری خواهیم پرداخت.

نصرتی با اذعان به اینکه ثبات مدیریتی ازجمله برنامه‌هایم است گفت: تقاضا دارم تمام دغدغه مندان شهر رشت که برای ارتقای رشت قلبشان می‌تپد به یاری ما بیایند و شهر رشت و استان گیلان بالاتر از گردشگران زیارتی که به مشهد مقدس ورود می‌کنند گردشگرپذیر تر است و اگر صنعت گردشگری محقق شود اشتغال‌زایی که بزرگ‌ترین دغدغه استان و اعضای شورا است مرتفع خواهد شد.

شهردار رشت آسفالت را یکی از نیازهای اولیه شهر دانست و تصریح کرد: وظیفه ذاتی و حاکمیتی مدیریت شهر به‌عنوان کارهای روزانه آسفالت، رفت‌وروب و… است و این‌ها جزو برنامه نیست و وظیفه است.

وی گفت: در دفترچه رشت به سمت شکوفایی برنامه‌های خوبی برای رشت تدوین‌شده است و خدا را شاکرم که در این شهر فرهیخته به خدمت خواهم پرداخت و یقین می‌دانم که همه شهروندان رشت در تحقق این برنامه تأثیرگذار هستند.

نصرتی گفت: استان گیلان ظرفیت‌های ملی بالایی دارد و امیدوارم با تعامل و همدلی ما بین خانواده شهرداری رشت با دیگر دستگاه‌ها، نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان بتوانیم شاهد تحقق بهترین‌ها برای شهر رشت باشیم.

شهردار رشت بابیان اینکه پرسنل شهرداری رشت با حداقل‌ها مشغول به فعالیت هستند گفت: امیدوارم حمایت استاندار و نماینده ولی‌فقیه و اعضای شورا و همراهی شهروندان رشت را در راستای تحقق اهداف داشته باشیم.

نصرتی افزود: از جایگاه واقعی رشت دور شده‌ایم و این شایسته شهروندان نیست و رسیدن به جایگاه واقعی دور از انتظار نیست.

وی با اذعان به اینکه از حضور چهره‌های توانمند، جوانان خلاق و بانوان برای پیشبرد اهداف در نظر گرفته‌شده استفاده خواهیم کرد گفت: امیدوارم به‌زودی مشکلات برطرف و شاهد رسیدن رشت به جایگاه واقعی‌اش باشیم.

 در مراسم معارفه شهردار رشت حاج محمدی مشاور عالی سازمان برنامه‌وبودجه کشور و داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ نیز حضور داشتند.

در خاتمه این مراسم ابلاغ مسعود نصرتی از سوی وزارت کشور به‌عنوان شهردار رشت قرائت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار