کد خبر : 7272
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1395- 18: 10

آمریکایی ها به نوکری نوکران داخلی قانع نیستند / ماجرای ۱۶ آذر جهاد دانشگاهی گیلان ادامه ماجرای ۱۶ آذر ۸۸ بود

آمریکایی ها به نوکری نوکران داخلی قانع نیستند / ماجرای ۱۶ آذر جهاد دانشگاهی گیلان ادامه ماجرای ۱۶ آذر ۸۸ بود

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: آمریکاییها به هیچ حد از نوکری قانع نیستند و کمترین نرمشی با دشمن به تباهی کشور می انجامد.

به گزارش گیلانستان ، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن سمیعی در اجتماع استانی «مرگ بر آمریکا» در مسجد سید الشهدای صیقلان رشت اظهار داشت: چه کسی باید دم وابستگان به غرب را در این استان قیچی کند؟ چرا فتنه گران باید در راس این استان قرار بگیرند؟ اگر نیروها و فدائیان انقلاب متحد بودند که دیگر نیازی به این جلسات نبود!

وی با اشاره به واقعه ۱۶ آذر امسال جهاد دانشگاهی گیلان گفت: ۱۶ آذر امسال نخستین باری نیست که چنین اتفاقات فتنه انگیزی در کشور می افتد. مگر در ۱۶ آذر ۸۸ نبود که تمثال مبارک امام را پاره پاره کرده و به زیر پا انداختند و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند.

حجت الاسلام سمیعی ادامه داد: کسانی در این استان هستند که میخواهند حماسه ی بزرگ و مردمی ۸دی را به نام خود تمام کنند! اینها باید بدانند که ۸دی به نام مجرد و امثال او مصادره نخواهد شد. ۸دی را فدائیان امام و نیروهای انقلابی ساختند (فریاد الله اکبر).

وی افزود: تا زمانی که خودمان متحد و قلبا یکپارچه نشویم هرچه بر سر ما بیاید از خود ماست. رهبری می فرمایند فتنه آینده از فتنه سال ۸۸ بزرگ تر است. این یعنی جوانان انقلابی باید آماده باشند.

این فعال سیاسی افزود: باید روی پای خودمان بایستیم. الگوی ما رسول خداست چنانکه قرآن می فرماید در وجود پیامبر برای مردم الگو و اسوه قرار دادیم.

سمیعی افزود: اولین ویژگی مومن انقلابی رجا و ایمانش به خداست، امام به خوبی در زمان انقلاب این درس را به ما داد. امید و رجای امام بود که این انقلاب را محقق کرد. مگر میشود هم خدا را داشت و هم کدخدا؟!

وی گفت: روزی که ۱۳۰ میلیارد دلار سرمایه ما را مصادره کردند جان کری می گفت ۳ میلیارد را بیشتر نمی دهیم! ا این در حالی است که زیباکلام را در دانشگاه مشهد برای سخنرانی دعوت می کنند و او پایش را روی پرچم آمریکا نمی گذارد! می گوید آمریکا قلب من است! اینها علنی مخالفت خود را اعلام می کنند.

سمیعی ادامه داد : والله اگر آقا اشاره کند، نیروهای ولایی کاری می کنند که نیروهای آمریکایی باید به دنبال سوراخ موش باشند.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که قیم این استان هستند باید با این مشکلات مقابله کنند.

سمیعی با اشاره به اینکه رهبری می فرماید فتنه یعنی براندازی نظامی که هزاران شهید برای حفظ آن از جان خود گذشتند گفت: نوکران آمریکایی داخلی امروز می گویند ما با سوریه چکار داریم؟! در صورتی که مقام معظم رهبری می فرماید اگر این نیروهای انقلابی در سوریه نبودند ما امروز در کرمانشاه و همدان باید با دشمن مقابله می کردیم.

سمیعی ضمن اشاره به سخنان آیت الله بهجت تصریح کرد: ایشان می فرمود؛  اگر تا آخر عمر شبانه روز بدون مزد کار کنیم، نمیتوانیم قدر یک نفس کشیدن در این نظام اسلامی را جبران کنیم. دشمنان خارجی به هیچ حد از نوکری قانع نیستند. آنها نوکر مطلق می خواهند. با دشمن مطلقا نمی توان سازش کرد، کمترین نرمشی با دشمن به تباهی کشور می انجامد./۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار