کد خبر : 32330
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 دی 1397- 48: 18

آیا استاندار گیلان با نظام، انقلاب، ولایت و رهبری زاویه‌ای دارد؟!/ عدم حضور در تجمع یوم الله ۹دی و دریغ از یک پیام خشک و خالی!

آیا استاندار گیلان با نظام، انقلاب، ولایت و رهبری زاویه‌ای دارد؟!/ عدم حضور در تجمع یوم الله ۹دی و دریغ از یک پیام خشک و خالی!

از زمان حضور سالاری در استان، ۲ یوم الله ۹ دی را پشت سر گذاشتیم که ایشان نه سال گذشته و نه امسال، موضع خود را در قبال بدخواهان نظام و انقلاب مشخص نکرده است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حدود یک سال و نیم از حضور مصطفی سالاری به عنوان استاندار گیلان می گذرد و مردم همچنان منتظر تحقق شعارهای استاندار و پویایی و پیشرفت استانشان در عرصه‌های مختلف هستند و بدیهی است که دیگر امیدی هم به دولت کنونی و استاندار فعلی ندارند اما کمترین انتظارشان از شخص سالاری به عنوان نماینده عالی دولت در استان، همراهی با مردم در صحنه‌های غرور آفرین و حماسه ساز می باشد.

علاوه بر لزوم همدردی با مردم در زمینه‌های اقتصادی، معیشتی، گرانی، بیکاری و…، یکی از این همراهی‌ها حضور در تجمعات مردم و همصدا شدن با درد و دلها و مطالبات مردم است.

به طور مثال در حماسه باشکوه و کم نظیر مردم گیلان در بزرگداشت یوم الله ۹دی که امروز همزمان با سراسر کشور برگزار شد، کمترین توقع مردم ولایتمدار و انقلابی شهر از مسئولین و شخص استاندار، حضورشان در بین مردم بوده؛ اما سالاری نه تنها در هیچ کدام از مراسمات یوم الله ۸ و ۹ دی حضور نیافت، بلکه حتی از یک پیام، بیانیه و حتی مصاحبه خشک و خالی هم دریغ نمود!

از زمان حضور سالاری در استان، ۲ یوم الله ۹ دی را پشت سر گذاشتیم که ایشان نه سال گذشته و نه امسال، موضع خود را در قبال بدخواهان نظام و انقلاب مشخص نکرده است و این یعنی هم مسیر شدن با منافقین و سلطنت طلبان و برآورده کردن خواسته دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی!

با این وجود طبیعی است که این سوال در ذهن مردم شریف و ولایتمدار گیلان پیش آید که آیا استاندار محترم گیلان با نظام، انقلاب، ولایت و رهبری زاویه ای دارد؟!

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار