کد خبر : 17389
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396- 27: 17

آیا حضرت آیت الله قربانی خبر دارد برخی اعضای شورا به دنبال رفیق قزوینی “سلطانی‌فر” برای شهرداری رشت هستند!؟!

آیا حضرت آیت الله قربانی خبر دارد برخی اعضای شورا به دنبال رفیق قزوینی “سلطانی‌فر” برای شهرداری رشت هستند!؟!

گزینه قزوینی شهرداری رشت، روابط پیدا و پنهانی با سلطانی فر دارد و برای تصدی پست شهرداری رشت به او متوسل شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، بسیاری از مردم گیلان، از جمله حضرت آیت الله قربانی نماینده محترم ولی فقیه در استان، خاطرات تلخ برف سال ۸۳ را به یاد دارند. در آن روزهای برف بهمن ماه، مسعود سلطانی فر استاندار غیربومی و پروازی دولت اصلاحات حتی در گیلان حضور نداشت و مدیریت بسیار ضعیف استانداری باعث فاجعه ای شد که به آن لقب «بحران سفید» دادند.

آن مقطع حضرت آیت الله قربانی یکی از مخالفان سرسخت سلطانی فر بود و شجاعانه از حق مردم استان دفاع کرد چون عملکرد ضعیف استاندار سبب شده بود مردم گیلان نسبت به برف که نعمتی الهی است احساس وحشت کنند.

حالا خبر رسیده که نصرتی، گزینه قزوینی شهرداری رشت، روابط پیدا و پنهانی با سلطانی فر دارد و برای تصدی پست شهرداری رشت به او متوسل شده است.

این استمدادطلبی مصداق ضرب المثل «کوری عصاکش کوری دیگر می شود» شده است. با توجه به کارنامه سیاه سلطانی فر، باید به مسئولین استان نسبت به تکرار آن فجایع به دست گزینه قزوینی شهرداری رشت هشدار داد!

در این بین شنیده می شود م-گ، کارچاق کن الیاس حضرتی، نماینده اسبق رشت و رفیق گرمابه و گلستان یکی از اعضای شورای شهر رشت نیز به دنبال نصرتی است.

به نظر می رسد اصلاح طلبان پایتخت در حالی که دولت را به دست دارند همچنان به دنبال منافع اقتصادی خود در شهرداری رشت نیز هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار