کد خبر : 30182
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397- 46: 21

آیا کرسی شهرداری رشت به مدیر حامی منافع آمریکا و اسرائیل سپرده می شود؟!

آیا کرسی شهرداری رشت به مدیر حامی منافع آمریکا و اسرائیل سپرده می شود؟!

اینکه اعضای شورا این شخص مسئله دار را تا مرحله کاندیداتوری آورده اند، مردم و دوستداران انقلاب را به تعجب انداخته، په برسد به اینکه شهردارش نمایند!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، بعد از به نتیجه نرسیدن اعضای شورای شهر رشت در انتخاب شهردار، گزینه جدیدی به طور ناگهانی و دقیقه نودی به جمع کاندیداها اضافه شد که جای بسی تامل و تعجب دارد.

این شخص که جمشید رسایی نام دارد، رئیس سابق جهاد دانشگاهی استان گیلان و از فعالین سرسخت جبهه دوم خرداد و فتنه ۸۸ می باشد.

بعد از حوادث تلخ سال ۸۸ ، پرحاشیه ترین عملکرد رسایی را می توان مربوط به ۱۶ آذر سال ۹۵ مصادف با روز دانشجو دانست. روزی که به دستور ایشان پرچم آمریکا و اسرائیل از زیرپای دانشجویان جمع گردید و پس از آن با واکنش شدید مردم، برخی مسئولین و گروه های انقلابی مواجه گردید.

این اتفاقات به همین جا ختم نگشته و عده ای از جوانان و دانشجویان در چندین نقطه شهر و مساجد، تجمع اعتراض آمیز نموده و خواستار عزل وی شده بودند و در نهایت بعد از گذشت چندین ماه، ایشان از این مسئولیت کنار گذاشته شد.

حال اعضای شورای شهر رشت با رای خود این مدیر حامی منافع آمریکا و اسرائیل را به عنوان یکی از کاندیداهای تصدی بر شهرداری انتخاب نموده و روز گذشته نیز با دعوت از رسایی در صحن علنی شورا، به ایشان تریبون داده تا برنامه های خود را اعلام نماید!

اینکه اعضای شورا این شخص مسئله دار را حتی تا مرحله کاندیداتوری آورده اند، مردم و دوستداران نظام و انقلاب را به تعجب انداخته است، اما باید منتظر ماند و رصد نمود که آیا واقعا شورانشینان به افرادی امثال جمشید رسایی اعتماد خواهند کرد؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار