کد خبر : 54118
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1399- 55: 10

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان:

اختصاص ۳۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

اختصاص ۳۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

به گفته مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان ۳۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اختصاص یافته است که تا شهریور ماه اعمال می‌شود.

به گزارش گیلانستان، علی حسین نژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باعث ایجاد آرامش در بین این قشر از جامعه می شود، اظهار کرد: یکی از مهمترین درخواست‌ها و همچنین دغدغه‌های بازنشستگان تامین اجتماعی در کشور همسان‌سازی حقوق بوده که با درایت این سازمان و حمایت های دولت این امر محقق شد.

وی با ابراز خورسندی از افزایش ۲۶ حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از خرداد ماه امسال گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی استان گیلان نخستین افزایش حقوق ۲۶ درصدی خود را در خرداد ماه امسال دریافت و مابه‌التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت را با حقوق تیرماه دریافت می‌کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان با اذعان به اینکه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا شهریور ماه امسال اعمال می‌شود، تصریح کرد: با توجه به مصوبه دولت، ۳۲ هزار میلیارد ریال به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اختصاص یافته که تا شهریور ماه اعمال خواهد شد.

حسین نژاد با تاکید بر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس سنوات آنان افزود: حقوق بازنشستگان با توجه به سنوات‌شان ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار