کد خبر : 7238
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395- 30: 20

استان گیلان ۶۳ شهید برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده است

استان گیلان ۶۳ شهید برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه برای شهدای انقلاب اسلامی کمتر کار شده است گفت: گیلان ۶۳ شهید برای انقلاب تقدیم کرده و این شهدا کمتر به مردم معرفی شده‌اند.

به گزارش گیلانستان, حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری عصر امروز در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در رشت اظهار داشت: اهمیت مراسم دهه فجر بر کسی پوشیده نیست و ایام دهه فجر آن قدر شیرین است که مقام معظم رهبری آن را حتی از عید فطر و قربان بالاتر دانسته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه باید مردم را امیدوار کنیم و کام مردم را شیرین کنیم و اخبار امیدوارکننده از کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی منتشر شود گفت: رسانه عامل تحول و بیداری در ساختار اجتماعی و سیاسی بسیاری از کشورها بوده است.

وی با بیان اینکه نقش رسانه را نمی‌توان کتمان کرد به نقش رسانه‌های سنتی و کوچک در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رسانه‌هایی نظیر نوار کاست, اعلامیه‌ها و منبر مساجد تاثیر شگرفی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

اشجری با تاکید بر اینکه هیچ اعتباری به کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اختصاص داده نشده است خاطرنشان کرد: رسانه و خبرنگار طبق گفته مقام معظم رهبری باید انقلابی باشد و انقلابی عمل کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه برای شهدای انقلاب اسلامی کمتر کار شده است بیان کرد: گیلان ۶۳ شهید برای انقلاب تقدیم کرده و این شهدا کمتر به مردم معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه یادواره‌های متعددی برای شهدای دفاع مقدس گرفته می‌شود اظهار کرد: باید به شهدای انقلاب اسلامی و خانواده‌های آنها بیشتر پرداخته شود و خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

حضور عملیاتی رسانه‌ها موجب ارتقاء برنامه‌های دهه فجر در گیلان شد

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان نیز گفت: با حضور عملیاتی رسانه‌ها و استقبال آنها شاهد رشد کمی و کیفی در برنامه‌های دهه فجر سال گذشته بودیم.

قاسم مصفا اظهار داشت: با حضور عملیاتی رسانه‌ها و استقبال آنها شاهد رشد کمی و کیفی در برنامه‌های دهه فجر سال گذشته بودیم.

وی اقتصاد مقاومتی را یکی از محورهای پوشش اخبار در کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی عنوان کرد و گفت: امسال سعی می‌کنیم پروژه‌های کوچک و مردمی را با حمایت نهادهایی نظیر سپاه پاسداران و کمیته امداد مورد توجه قرار دهیم.

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان یکی از رکن‌های اقتصاد مقاومتی را حضور مردم دانست و بیان کرد: امسال باید به منطقه آزاد انزلی با توجه به ظرفیت خاصی که دارد توجه بیشتری داشته باشیم.

مصفا پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مرهون خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: دیدار اصحاب رسانه با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم در برنامه کاری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه دیدار با افراد تاثیرگذار انقلاب اسلامی نیز در برنامه کاری کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است عنوان کرد: نمایشگاه فرهنگی با موضوع انقلاب و مسابقات فرهنگی متنوعی در ایام دهه فجر برگزار می‌شود./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار