کد خبر : 6727
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395- 55: 11

استان گیلان ۹۰۰ هزار ‌بسیجی دارد

استان گیلان ۹۰۰ هزار ‌بسیجی دارد

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: بسیج در سراسر استان به عناوین مختلف فعالیت و خدمتگزاری به مردم را پیگیری می‌کند و هم‌اکنون در یک استان ۲ میلیون نفری، ۹۰۰ هزار عضو بسیجی داریم.

به گزارش گیلانستان ، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی این شهر اظهار داشت: در تشکل بسیج با عنوان بسیج مستضعفین نگاه بلنداندیشانه امام نمایانگر است و بسیاری از مسایل مختلف در تشکیل بسیج دیده شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه  انقلاب اسلامی دشمنان فراوانی دارد و همکاری ملت و نظام  اسلامی در مقابل حمله‌های دشمن، مردم انقلابی را می‌طلبد گفت: سلاح امام در حفاظت از انقلاب قرار دادن مردم برای  پاسداری از آن بود و بسیجیان توانستند یک سازمان انسجام یافته را تشکیل دهند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه برای بسیج  شب و روز معنا ندارد بیان کرد: در کشوری که نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود به‌طور حتم چشم از آن دور خواهد شد و امام راحل آرزو داشتند که با  بسیجیان محشور  شوند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه امروز نیاز اساسی کشور توجه به موضوع حرکت انقلابی است در مورد شاخصه‌های انقلابی بودن توضیح داد: نخستین شاخصه انقلابی بودن پایبندی به اصول اساسی و مبنایی اسلام و انقلاب در مسیر حرکت است و نباید از اصول اساسی اسلام فاصله گرفت.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه ولایت فقیه از اصول اساسی انقلاب است و هر شخصی از ولایت فاصله داشته باشد انقلابی نیست در مورد خدمات بسیج اظهار داشت: بسیج در  سراسر استان به عناوین مختلف فعالیت و خدمتگزاری به مردم را پیگیری می‌کند و هم اکنون در یک استان ۲ میلیون نفری، ۹۰۰ هزار عضو بسیجی داریم.

وی با بیان اینکه بسیج ۱۰۰۰ مسکن مددجویان کمیته امداد را تحویل نیازمندان این سازمان داده است و این اراده بسیجی را تداعی می‌کند گفت: فقرا و نیازمندان ولی نعمت مردم و مسئولان هستند و بسیج با افتخار برای ولی نعمت‌های خود کارهای مهمی را انجام داده است؛ طرح سه شهرستان نمونه را با فرمان رهبری در استان گیلان برای مردم نیازمند انجام می‌دهیم که در دهه فجر بتوانیم این کار را مورد بهره برداری قرار دهیم.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه تربیت جوانان یکی از اهداف والای بسیج است در مورد حضور بسیج در عرصه‌های مختلف بیان کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب حضور فعال دارد و صبح امروز واکسیناسیون دام و طیور توسط بسیجیان در سطح استان انجام گرفت تا در عرصه اقتصاد و کشاورزی همانند همیشه بسیج نقش یاری رسان خود را ایفا کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری کنگره ۸ هزار شهید و شرکت بسیجیان در مراسم‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و عبادی در مورد توان بازدارندگی بسیج گفت: توان دفاعی بسیج و سپاه یکی از راهکارهای بازدارندگی نظام اسلامی است و سپاه و بسیج  یکی از بازوهای توانمند انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند که در این رابطه رزمایش الی بیت المقدس توسط بسیج و سپاه برگزار شد.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه کمک به وضع ورزش یکی از اهداف فرهنگی سپاه و بسیج است و ۱۰۰ سالن ورزشی توسط سپاه و بسیج راه اندازی و در اختیار جوانان قرار گرفت در مورد حضور سپاه در عرصه سایبری اظهار داشت: حمایت از سایت‌های روشنگر و جلوگیری از نفوذ سایت‌های معاند و مستهجن یکی از کارهای مهم بسیج در عرصه سایبری و جلوگیری از نفوذ نرم دشمنان در تفکرات جوانان است./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار