کد خبر : 1774
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394- 39: 20

اطرافیان استاندار گیلان خلاف مصالح انقلاب عمل می‌کنند

اطرافیان استاندار گیلان خلاف مصالح انقلاب عمل می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: استاندار در تلاش است آرامش را در گیلان حاکم کند اما برخی اطرافیان او خلاف مصالح انقلاب و نظام عمل می‌کنند.

به گزارش در گیلان حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز با اشاره به حضور باشکوه و معنادار مردم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان پیام هوشیاری، آگاهی و بصیرت ملت ایران را به تمام دنیا منتقل کرده‌است.

وی ادامه داد: شعار پر صلابت «مرگ بر آمریکا» در روز سیزدهم آبان و حضور اقشار مختلف مردم ولایی گیلان پیام پیروی از ولایت و برائت از استکبار را به گوش همگان رساند و امیدواریم دشمنان پیام استکبارستیزی مردم در این روز را دریافت کرده‌باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم ولایی گیلان با آرامش روحی و گام‌های حیدری موجب خوشحالی ولی امر مسلمین در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شدند، تصریح کرد: برخی در تلاش هستند برای استان گیلان حاشیه ایجاد کنند.

اشجری با ابراز شگفتی از اینکه هنوز برخی از غافلان مردم بصیر گیلان را نشناختند، بیان کرد: مردم گیلان پیشتازی خود در دفاع از حریم ولایت و محکومیت فتنه‌گران را در هشتم دی ماه سال ۸۸ نشان دادند.

وی دادن مجوز و ایجاد زمینه برای برگزاری مراسمی با دعوت از فتنه‌گران که هم‌صدا با دشمنان نظام درصدد براندازی و نابودی انقلاب اسلامی بودند را تعجب‌برانگیز خواند و افزود: مخالفت نکردن دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی گیلان با برگزاری مراسم مذکور جای تأمل دارد.

*مواضع آیت‌الله قربانی ستودنی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان دعوت از فتنه‌گران را سبب جریحه‌دار کردن احساس جوانان انقلابی و مردم ولایی استان عنوان کرد و گفت: مواضع آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان در انتقاد از برگزاری مراسم مذکور ستودنی است و از آنها که جزو علمداران بصیرت هستند این‌گونه انتظار می‌رود.

اشجری، محمدعلی نجفی استاندار گیلان را از فرزندان این دیار دانست و خاطرنشان کرد: استاندار در تلاش است آرامش را در گیلان حاکم کند اما برخی در اطراف او هستند و خلاف مصالح انقلاب و نظام عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم در اسفند ماه سال جاری هستیم، یادآور شد: با توجه به اینکه جابه‌جایی فرمانداران حق دولت است اما جابه‌جایی فرماندارانی که وابستگی به خانواده شهدا دارند، برادر دو یا سه شهید هستند و سابقه برگزاری انتخابات را دارند همچنین جایگزین کردن افرادی که سابقه برگزاری انتخابات را ندارند برای مردم و فعالان سیاسی قابل هضم نیست./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار