کد خبر : 24894
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1397- 31: 18

القای اختلاف بین سپاه و ارتش نقشه معاندان نظام اسلامی است

القای اختلاف بین سپاه و ارتش نقشه معاندان نظام اسلامی است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: القای این تفکر که بین سپاه و ارتش فاصله وجود دارد نقشه معاندان نظام اسلامی است زیرا همه این مجموعه‌ها در کنا‌ر هم بازوان قدرتمند ولایت مطلقه فقیه هستند.

به گزارش گیلانستان، سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در فرماندهی ناوگان شمال نداجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ سپاه و ارتش به‌عنوان بازوان قدرتمند نظام اسلامی و ولایت فقیه به یکرنگی و همدلی مانند دو برادر برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت:‌ مجموعه نیروی دریایی مستقر در منطقه چهارم انزلی در حقیقت نماینده ارتش در استان گیلان محسوب می‌شود و ارتش و سپاه از فرصت به‌دست آمده به‌مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت همدلی‌ها استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر وجود حس دوستی و مودت بین نیروهای ارتشی و سپاهی افزود: یکی از بزرگترین برکات الهی که مایه قدرت بیشتر مجموعه نیروهای مسلح کشور شده است وجود رابطه وحدت‌گونه و سراسر دوستی‌ است که بین سپاه و بسیج و ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌خوبی شکل گرفته است.

سردار عبدالله‌پور حفظ وحدت بین نیروهای مسلح را ضروری خواند و گفت:‌ شعار برادران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از نام امام حسین(‌ع) در جهت پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی‌ است در راه،‌ روش و سیره مجموعه سپاه پاسداران نیز به عینه قابل مشاهده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان ارتش و سپاه را دو برادر قدرتمند نظام دانست و ابراز داشت: ‌هر دوی این مجموعه‌های خدوم و مبارز با یک فرماندهی واحد یعنی مقام معظم رهبری همواره یک هدف والا و مهم را دنبال کرده‌اند و آن هم پاسداری و نگهداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به تفرقه‌افکنی‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام تصریح کرد:‌ القای این تفکر که بین مجموعه سپاه پاسداران و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران فاصله وجود دارد نقشه معاندان نظام اسلامی است زیرا همه این مجموعه‌ها در کنا‌ر هم بازوان قدرتمند ولایت مطلقه فقیه هستند.

وی با تأکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی یک نیروی راهبردی در کشور محسوب می‌شود اظهار داشت:‌ در تمام عمر پربرکت ۴۰ ساله انقلاب اسلامی دو مجموعه سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ اختلافی در کنار هم برای اعتلای این نظام ایستاده‌اند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار