کد خبر : 13621
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 خرداد 1396- 19: 0

انقلابی بودن یا انقلابی ماندن؛ ناظر به فرمایشات اخیر رئیس جمهور “۴۱ درصد مردم” ایران عزیز

انقلابی بودن یا انقلابی ماندن؛ ناظر به فرمایشات اخیر رئیس جمهور “۴۱ درصد مردم” ایران عزیز

جناب روحانی مگر مقام معظم رهبری، سپاه و بسیج فدارکار و ارتش قهرمان جدا از این مردم هستند که عده ای با رای دادن به جنابتان موجب جلوگیری از پایین آوردن مقامشان شوند!

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، سجاد علوی درخصوص نشست خبری حسن روحانی بعد از انتخابات در یادداشتی نوشت:

جناب دکتر روحانی در کنفرانس خبری اخیر خود نکاتی را افاضه فرمودند که جای بسی تعجب و تامل دارد. ایشان همچنان خود را در فضای انتخاباتی می بینند و هنوز از کابوس پیروزی رقیب ۱۶ میلیونی (۱۶۰۰۰۰۰۰) برنخواسته اند.

به هر روی سخنان ایشان در کنفرانس خبری که اتفاقاً از قبل نوشته شده بود دارای نکاتی بود که به برخی از آنها اشاره می کنیم؛

جناب روحانی در فرازی، پیروزی خود در انتخابات ریاست جمهوری را متناظر، پیروزی صلح و آشتی بر تنش و خشونت عنوان نمودند و این بدان معناست که کسانی که به ایشان رای ندادند به صلح و آشتی رای ندادند و به تنش و خشونت آری گفتند؛ این در حالی است که جنابشان از ۵۶ میلیون(۵۶۰۰۰۰۰۰) واجدین شرایط، ۲۳ میلیون رای را به خود اختصاص دادند و این به معنی است که در ایران ۳۳ میلیون (۳۳۰۰۰۰۰۰) خشونت طلب و مشتاق تنش وجود دارد. با این اوصاف خودتان، جنابتان را رئیس جمهور ۴۱ درصد ایران می دانید.

اینگونه می خواهید رئیس جمهور همه ملت ایران باشد و اینگونه می خواهید مشارکت همه طیف ها و جریانات را جهت همکاری به کار بگیرید!!! قدری تامل کنید آقای دکتر.

در حرم امام راحل عزیز فرمودید “عده ای تلاش کردند که گروهی را از قطار انقلاب پیاده کنند” شاید بد نباشد نگاهی به این همین تقسیم بندی هایی که انجام می دهید، بیاندازید، شاید مصداق این جمله تان را در خود بیابید.

در بخشی دیگر از سخنان اشاره داشتید که “مردم پایین آوردن مقام معظم رهبری را نه گفتند، مردم پایین آوردن مقام سپاه، بسیج و ارتش و نیروهای مسلح را نه گفتند”. جناب روحانی مگر مقام معظم رهبری، سپاه و بسیج فدارکار و ارتش قهرمان جدا از این مردم هستند که عده ای با رای دادن به جنابتان موجب جلوگیری از پایین آوردن مقامشان شوند!!! همه مقاماتی که نام بردید از بدنه همین ملتند و بزرگترین مقامشان خدمت به همین ملت است. چرا نهاد های مقدس و فدارکار این نظام را از مردم جدا می کنید!!! رهبری عزیز در کلامی متواضعانه خود را خادم ملت می خوانند و سپاه و بسیج هم که جان خود را سپر بلای این مردم قرار داده اند و ارتش نیز افتخار جانثاری این ملت عزیز را به یدک می کشد. از انتخابات و جناح بندی های سیاسی به سمت همه مردم، خروج کنید.

کلام آخر آقای دکتر؛

ابتدای فرمایشاتتان در پیام زنده تلویزیونی، با سلام و درود به سید ممنوع التصویر شروع کردید؛ خواستم یادآوری کنم که به فرموده خودتان، شما حقوقدان هستید، از کسی که بر اساس قانون ممنوع التصویر شده است، اینگونه یاد نمودن در شان یک رئیس جمهور نیست!!! شما مجری قانون هستید. قطار انقلاب را یادتان هست که در حرم امام راحل فرمودید؟ امام کسی را از این قطار پیاده نکرد لکن بعضی خود قصد هم قطاری نداشتند!!! و از آنجا که زبان انقلاب زبان زور و اجبار نیست، از این قطار پیاده شدند. در دوران همین سید ممنوع التصویر بود که همفکرانشان می گفتند “امام را باید در موزه های تاریخ جستجو کرد” اصلاً چرا راه دور برویم خود جنابتان می فرمودید ” که انقلاب و احساسات یک سال، دو سال ، نه ۳۷ سال ، از انقلاب گذشتیم…”

جناب دکتر !!!

انقلابی بودن سخت نیست، انقلابی ماندن سخت است…

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بابک بیات پنجشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۲۱

جالب و تحلیلی بود

رفتن به نوار ابزار