کد خبر : 7942
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395- 32: 21

اگر استاندار حرمت گیلان را حفظ نکند برخورد جدی می کنیم/ از رفتارهای مدیر کل سیاسی گله مندیم

اگر استاندار حرمت گیلان را حفظ نکند برخورد جدی می کنیم/ از رفتارهای مدیر کل سیاسی گله مندیم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم از عملکرد ۳ ساله دولت باخبرند و نیاز به سفر شهر به شهر برای تبلیغات ندارند، گفت: اگر استاندار حرمت گیلان را حفظ نکند با وی برخورد جدی می کنیم.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد در گفتگویی نسبت به ابلاغیه جنجالی وزارت کشور به استانها مبنی بر بکارگیری امکانات و استعداد های اطلاع رسانی دولتی برای تبلیغات انتخاباتی دولت را محکوم کرد و اظهار داشت: مردم ما در طول عملکرد چهار ساله دولت اکنون به هوش سیاسی ای رسیده اند که عملکرد خدمتی دولت را خودشان مورد ارزیابی قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه کارهای مثبت، منفی و کارهایی که باید انجام بدهند را نداده اند را مردم خودشان دیده اند و بخشنامه کردند و ابلاغیه فرستادن نسبت به این نوع کار ها معنایی ندارد، افزود:  مقام معظم رهبری در هفته دولت خطاب به دولتمردان تاکید کرد و گفتند “به جای اینکه در سال آخر تبلیغات انخاباتی کنید و در انتخابات دخالت کنید، برای مردم تا زمانی که مسئولیت دارید کار کنید تا مردم به کار شما اعتماد کنند و به شما رای دهند”.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه متاسفانه دولت برعکس نظر و دیگاه مقام معظم رهبری حرکت می کند، گفت: بخشنامه کردن به فرمانداری ها، بخشداری ها، روستاها و دهیاری ها و اینکه مردم را بیاورند و از عملکرد خود برایشان بگویند سخت در اشتباهند زیرا مردم در روستای خودشان می دانند که چه خدماتی از دولت دریافت کرده اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مردم نیاز به تبلیغات کردن ندارند، اظهار کرد: روشی که اکنون دولت بکار گرفته ناپسند و غیر صحیح است و مطمئنا مرم نسبت به این نوع از تبلیغات دولت پاسخ منفی می دهند.

کوچکی نژاد اینگونه رفتار دولت را از روی ترس از رقبای انتخاباتی در آینده برشمرد و گفت: دولت حتما از رقبای خود می ترسد که چنین شیوه ای را برای تبلیغات کردن خود بکار گرفته و مستقیما در امر انتخابات شهر ها وارد شده است.

وی با انتقاد از این شیوه و رفتار در استان گیلان و نارضایتی نمایندگان و مردم نسبت به دولت ابراز داشت: ما رفتار های مدیر کل سیاسی استانداری را که بازنشسته است را به استاندار هشدار داده ایم و نسبت به اتهاماتی که به دولت گذشته وارد می کند و مردم را شهر به شهر جمع می کند و برایشان صحبت انتخاباتی می کند گله مندیم.

نماینده مردم رشت در مجلس با هشدار به اینکه هر دولتی باید در زمان مشخصی مثل هفته دولت بیاید و از اقداماتی و خدماتی که کرده برای مردم تشریح و بیان کند نه اینکه بیاید اقدامات دولت گذشته را سیاه و تار و تاریک جلوه دهد، تصریح کرد:  ما نمایندگان مجلس نسبت به این رفتار ها مقاومت می کنیم و برخورد لازم را عملا اجرا می کنیم و وزیر را به صحن علنی مجلس فرا می خوانیم تا از این نوع رفتار ها جلوگیری کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان اجازه سوء استفاده از امکانات دولتی را برای تبلیغ کردن انتخابات نمی دهند، بیان داشت: نمایندگان به عنوان ناظر این قدرت را دارند که هم جلوی این نوع رفتار وزیر کشور را بگیرند و کسی که از پست و موقعیت خود سوء استفاده می کند را جلوی تبلیغات را بگیرند.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه لزومی ندارد وقتی دولت نه پروژه ای دارد و نه هفته دولت است و نه دهه فجر است، مردم را بیارند و یه جا جمع کنند و وقتشان را بگیرند و صحبت انتخاباتی کنند و حرفای تکراری بزنند، افزود: به استاندار گفته ام که حرمت استان را حفظ کنند و اگر ادامه روش مدیر کل سیاسی بخواهد ادامه داشته باشد یقینا برخورد شدیدی هم از طرف مردم و هم از طرف نمایندگان در مجلس به دولت وارد خواهد آمد./۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار