کد خبر : 12395
تاریخ انتشار : جمعه 15 اردیبهشت 1396- 22: 0

برخی راضی به حضور بانوان در ایام شادی نبودند/ در گذشته به برادر بزرگوار گیلانی ما با چند دوره سابقه نمایندگی مجلس اجازه سخنرانی نمی دادند!

برخی راضی به حضور بانوان در ایام شادی نبودند/ در گذشته به برادر بزرگوار گیلانی ما با چند دوره سابقه نمایندگی مجلس اجازه سخنرانی نمی دادند!

استاندار گیلان در مراسم بزرگداشت هفته جوان گفت: فضایی فراهم شده که همگان در کمال امنیت و آرامش و با تفکر های مختلف درمقام موافق یا مخالف دولت در این استان سخنرانی کنند.

به گزارش گیلانستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، دکتر محمد علی نجفی در جشنواره نشاط و امید  که با حضور  معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در سالن یادگار امام رشت برگزار شد با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت حضرت علی اکبر(ع)و روز جوان اظهار کرد: بسیار خرسندیم که امروز میزبان دکتر نوبخت که به نوعی خود میزبان و از افتخارات استان می باشند  هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین با اظهار تسلیت به جهت از دست دادن چندین تن از هموطنان معدن کار در استان گلستان افزود: این عزیزان کسانی بودند که با همت خود ثابت کردند که در تولید و اشتغال مرد عمل هستند  و در جهت پویایی و افزایش ثروت ملی تلاش کردند  .

وی با اشاره به امنیت و آرامش مثال زدنی ایران اسلامی تصریح کرد :  به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش فرزندان این مرز و بوم در عرصه مقاومت و دیپلماسی امروز ایران اسلامی از امن ترین کشورهای منطقه به شمار می رود .

دکتر نجفی با بیان امروز فضایی در استان مهیا گردید تا سخنرانان با اندیشه های مختلف با امنیت کامل سخنان خود را بیان کنند افزود : به یاد داریم در گذشته فضایی حاکم بود که در همین استان به برادر بزرگوار گیلانی ما با چند دوره سابقه نمایندگی مجلس ومسئولیتهای بالای کشوری اجازه ندادند حتی در مسجد و سالنی کوچک برای یک اندیشه سخنرانی کند .

استاندار گیلان افزود : اما امروز در دولت یازدهم فضایی فراهم شده که همگان در کمال امنیت و آرامش و با تفکر های مختلف درمقام موافق یا مخالف دولت در این استان صحبت می کنند و در این میان حتی کسانیکه که ادب و اخلاق را در گفتارشان رعایت نکردند تحمل کردیم.

دکتر نجفی افزود : در گذشته برخی ها راضی به حضور بانوان در ایام  شادی و اعیاد را حتی با رعایت موازین اسلامی نداشتند اما امروز با لباس دیگر و با زبان دیگر حرف می زننداما مردم یادشان هست.

وی افزود : باید تلاش شود با همدلی و تعامل سازنده و بهره گیری از ظرفیت جوانان  فضای موجود کشور در راستای افزایش تولید و اشتغال و تحقق شعار امسال و همچنین اقتصاد پویاتر بکار گرفته شود .

دکتر نجفی با اشاره به سخنان رییس مجلس شورای اسلامی مبنی بر آنکه نباید سخنانی به زبان آوریم که عملیاتی نشود افزود : در آمد حاصل از فروش نفت و مالیات کشور مشخص بوده و باید بر اساس این درآمدها برنامه و هزینه ها را در نظر بگیریم .

دکتر نجفی با اظهار خرسندی از کسب مدالهای بسیار توسط فرزندان ورزشکار گیلان در عرصه های بین المللی یادآور شد: بسیاری از مقامات برتر کشوری در رشته های مختلف ورزشی توسط ورزشکاران عزیز گیلانی کسب می گردد .

استاندار گیلان افزود : امروز بانوان ورزشکار گیلانی نظیر مبینا نژاد قهرمان ارزنده تکواندو ، در آسیا و جهان حرف بزرگی را برای گفتن دارند و همگی به آنان افتخار می کنیم .

وی افزود : صعود تیم فوتبال سپید رود رشت به لیگ برتر فوتبال کشور نیز از دیگر افتخارات ورزش گیلان است و امیدواریم بزودی شاهد حضور تیم های ملوان بندرانزلی و داماش گیلان در عرصه لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار