کد خبر : 66301
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400- 46: 17

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

برگزاری مراسم سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در رشت

برگزاری مراسم سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در رشت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری مراسم سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح ۱۳ خرداد برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر دوشنبه در دومین نشست هماهنگی بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ضمن گرامیداشت سوم خرداد ماه، اظهار کرد: فتح خرمشهر به همگان آموخت که مقاومت و پایداری در مسیر حق قطعاً نتیجه بخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه رزمندگان با دستان خالی دشمن تا بن دندان مسلح را به عقب راندند و خرمشهر را آزاد کردند، گفت: خرمشهرهای دیگری پیش روی انقلاب اسلامی قرار دارد که رزمندگانی با همان روحیه، شجاعت و ایثارگری دوران دفاع مقدس را می‌طلبد تا فتح‌های جدید در عرصه‌های جدید به دست آید.

حجت الاسلام اشجری، شجاعت، مقاومت، ایثار و صبوری در مسیر حق و حقیقت را از آموزه‌های امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: ملت آزاده ایران در مسیر انقلاب اسلامی ثابت قدم ایستاده است و به لطف خداوند فتوحات فراوانی در انتظار خواهد بود تا همه اهداف انقلاب اسلامی محقق شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مکتب امام خمینی (ره) را مکتب اسلام و اعتقاد و اتکال به خداوند متعال، افزود: ملت مسلمان ایران به پشتوانه ایمان به خدا، با دستان خالی از مادیات توانست در برابر طاغوت زمان خویش بایستد و پیروز شود.

وی با اشاره به کمبود ابزار و فناوری‌های رسانه‌ای در دوران مبارزات انقلاب اسلامی، یادآور شد: مردم خداجوی ایران از طریق اعلامیه و نوار کاست پیام امام (ره) را دریافت می‌کردند و با شنیدن پیام ایشان از منابر خطبا و گویندگان مساجد، انقلاب اسلامی را به‌پیروزی رسانند.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به ولایت معنوی امام خمینی (ره) بر دل‌ها و جان‌های مردم انقلابی ایران، عنوان کرد: مردم مبارز ایران با یک اشاره معمار کبیر انقلاب اسلامی علیه رژیم شاه به خیابان‌ها آمدند و با یک پیام ایشان برای دفاع از کیان میهن اسلامی به جبهه‌ها رفتند؛ پیوند قلبی ملت مسلمان ایران با امام خمینی (ره) در تاریخ معاصر بی‌نظیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، عروج ملکوتی امام خمینی (ره) را یکی از ناگوارترین صحنه‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: صحنه‌ای به شکوه و عظمت تشییع پیکر مطهر امام خمینی (ره) در تاریخ معاصر به ثبت نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب رهبر معظم انقلاب به عنوان خلف صالح امام خمینی (ره) از سوی مجلس خبرگان یکی از اتفاقات مبارک تاریخ انقلاب اسلامی، تصریح کرد: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی با همان صلابت و شجاعت بنیانگذار جمهوری اسلامی، انقلاب را هدایت می‌کند و هدایت پیامبرگونه ایشان، نام و راه امام خمینی (ره) را زنده نگهداشته است.

حجت الاسلام اشجری از برگزاری همزمان سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و بیستمین سالگرد جانباز شهید حاج شیخ صادق احسانبخش، نماینده فقید ولی فقیه در استان گیلان خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۱۳ خردادماه سال‌جاری با سخنرانی یکی از شخصیت‌های ملی در مصلای امام خمینی (ره) شهر رشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار