کد خبر : 4688
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1395- 42: 16

بی اعتنایی استاندار و مدیران ارشد گیلان به حکمی که رهبر انقلاب به استاندار اسبق دادند!

بی اعتنایی استاندار و مدیران ارشد گیلان به حکمی که رهبر انقلاب به استاندار اسبق دادند!

آیا صدور یک پیام تبریک ساده توسط استاندار گیلان که چندین “قلم به دست” در کنارش مشغول دریافت حقوق هستند کار دشواری است یا استاندار بودن عبداللهی در دولت اول احمدی نژاد دلیل بر بی اعتنایی به این انتصاب است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان”، سردار علی عبداللهی از فرماندهان اسبق سپاه گیلان که اخیرا با حکم فرمانده معظم کل قوا، معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح شد، تنها سرتیپ تمام گیلانی می باشد که مفتخر به دریافت حکم مسئولیت از رهبر معظم انقلاب شده است.

این انتصاب و مسئولیت جدید ایشان به قدری اهمیت دارد و مهم است که بسیاری از مدیران و فرماندهان ارشد کشور بیانیه و پیامهای تبریکی خطاب به سرتیپ عبداللهی صادر نمودند.

در این بین متأسفانه استاندار گیلان و سایر مسئولین ارشد استان تاکنون نه تنها هیچ بیانیه و پیام تبریکی صادر ننموده بلکه در سخنرانی های رسمی خود نیز به این مهم اشاره ای نکردند! این درحالی است که اگر سایر استانداران اسبق و دوم خردادی گیلان کوچکترین مسئولیت کشوری می گرفتند، کل خیابانهای استان از بنرهای تبریک آقایان پر شده بود!

najafi

آن حضراتی که همواره دم از لزوم بومی بودن مدیران استان می زنند و در این خصوص اوج ناسیونالیستی خود را به مردم نشان می دهند، پس حالا که یک مدیر بومی و انقلابی گیلان، معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح شده است چرا سکوت کرده اند؟!

آیا صدور یک پیام تبریک ساده توسط استاندار گیلان که چندین “قلم به دست” در کنارش مشغول فعالیت و دریافت حقوق هستند کار دشواری است یا استاندار بودن عبداللهی در دولت اول احمدی نژاد و حمایتهای فراوانشان از نیروهای مومن و متدین انقلابی دلیل بر بی اعتنایی ایشان به این انتصاب ارزشمند است؟

بدیهی است که شخصیت والایی همچون سردار عبداللهی هیچ نیازی به پیام تبریک های این آقایان ندارد ولی عدم واکنش مسئولین ما به حکمی که ایشان از مقام معظم رهبری دریافت نمودند، نشان دهنده سطح فرهنگ، حسادت، کینه ورزی و به اصطلاح “بیگانه پرستی” برخی مدیران ما می باشد.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن دوشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸

سلام.حضرات در شوک سالگرد فرجام بر جام ند.کدخدا زده زیرش

دکتر علی اسماعیل پور مدیرکل سابق ارشاد پنجشنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۳۱

سرادر عزیز و سرفراز مان علی عبداللهی یکی از مصادیق بارز این ایه در این مقطع زمانی است که بر قلوب رشدیافتگان کاروان بشری حکومت می کند ان الذین امنوا و عملواالصالحات سیجعل لهم الرحمان ودا باید انسان خود بزرگ باشد که بزرگ شناس شود والسلام

رفتن به نوار ابزار