کد خبر : 56415
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهریور 1399- 39: 17

فرماندار رشت:

تصمیمات تنظیم بازار باید اثرات خود را در جامعه نشان دهد

تصمیمات تنظیم بازار باید اثرات خود را در جامعه نشان دهد

فرماندار رشت تأکید کرد: تصمیمات ستاد تنظیم بازار باید در سطح جامعه قابل لمس و اثرگذار باشد.

به گزارش گیلانستان، علی فتح اللهی امروز (سه شنبه ۱۸ شهریور) در جلسه تنظیم بازار شهرستان رشت با تأکید بر ضرورت داشتن آگاهی کامل از همه مسائلی که بر اقتصاد تأثیرگذار است، گفت: اگر مسائل اقتصادی و قیمت‌های روز کارشناسی نشود کسانی که به عنوان ناظر عمل می‌کنند به عنوان تماشاچی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم داشته باشند، افزود: تصمیمات باید در داخل شهرستان گرفته شود و برای حل یک موضوع نباید نگاه به تصمیمات خارج از استان باشد.

فرماندار رشت در ادامه با اشاره به عدم وجود کنترل و چارچوب‌های لازم در این زمینه، تصریح کرد: برنامه ریزی و تصمیمات اتخاذ شده باید کاربردی بوده و در جامعه لمس شود.

وی با بیان اینکه نقش این کمیسیون و تأثیرگذاری آن را باید لمس کنیم، افزود: عدم بازخورد و تأثیرگذاری مناسب تصمیمات اتخاذ شده در سطح جامعه نشان دهنده بی فایده بودن برگزاری این جلسات خواهد بود.

فتح الهی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب در زمینه کنترل بازار، بیان کرد: متأسفانه در توزیع سهمیه واحدهای نانوایی در شهرستان مبنایی وجود نداشت و برخی از روستاهای شهرستان رشت فاقد نانوایی بوده که مشکلات را برای اهالی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه باید در این زمینه بازنگری شود، ادامه داد: تصمیمات باید پایه‌های محکم و اثر گذار در سطح جامعه داشته باشد.

انتهای یپام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار