کد خبر : 16748
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1396- 48: 17

تعداد خبرنگاران انقلابی در کشور کم است/ خبرنگاران باید الگویی دینی مانند شهید صارمی را به خاطر داشته باشند

تعداد خبرنگاران انقلابی در کشور کم است/ خبرنگاران باید الگویی دینی مانند شهید صارمی را به خاطر داشته باشند

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تعداد خبرنگاران انقلابی در کشور زیاد نیست گفت: خبرنگاران باید الگویی دینی و انقلابی هم چون شهید صارمی داشته باشند.

به گزارش گیلانستان، محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران در کانون بسیج جوانان رشت با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: به تمام خواهران و برادرانی که در کار مهم عرصه خبررسانی تلاش می‌کنند خدا قوت می‌گویم.

وی بابیان اینکه خبررسانی نیز مانند دیگر مسائل فرهنگی تحت تأثیر فرهنگ غرب قرارگرفته است گفت: متأسفانه تعداد خبرنگارانی که در قالب فرهنگ اسلامی و انقلابی به انجام خدمت بپردازند کم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه بسیاری خبر و اطلاع‌رسانی را جذب مشتری ولو با استفاده از دروغ می‌دانند تصریح کرد: خبرنگاران باید یک مدل ارزشمند انقلابی، دینی و اسلامی در این حوزه بسازند و شهید صارمی یکی از الگوهای خبرنگاران در این حوزه است.

وی افزود: این شهید بزرگوار زمانی که بحث طالبان در کشور پیش آمد پا در جبهه مقاومت نهاد و نقشه آمریکایی‌ها را در بحث جریان خبیث طالبان در عالم به گوش همگان رساند.

وی بابیان اینکه همگی باید از این شهدا تأسی کنند گفت: مشکلات پنهانی در جامعه وجود دارد که کسی برای اطلاع‌رسانی آن‌ها تلاش نمی‌کند، بیش از ۵ هزار خانوار از سیستم بهداشتی اولیه در منازل خود محروم هستند.

وی با اشاره به مشکلات فراوان در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی کشور گفت: این وظیفه خبرنگاران است که این مشکلات را شناسایی کرده و به گوش مسئولین برسانند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار