کد خبر : 57469
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مهر 1399- 30: 10

تقدیر هیات‌های مذهبی گیلان از نیروی انتظامی به جهت برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش

تقدیر هیات‌های مذهبی گیلان از نیروی انتظامی به جهت برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش

در بیانیه هیئت های مذهبی آمده است: برخورد انقلابی و قاطعانه نیروی انتظامی استان گیلان با تعدادی از اراذل و اوباش نشانه همین مساله است و انتظار و امید می‌رود این اقدام همچنان ادامه‌دار باشد.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان، جمعی از هیات‌های مذهبی گیلان با انتشار بیانیه‌ای، از اقدام نیروی انتظامی استان گیلان در برخورد با اراذل و اوباش مخل امنیت چند روز گذشته در بیمارستان پورسینای رشت تقدیر کردند.

در این بیانیه آمده است: ایجاد و وجود امنیت در جامعه در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران مرهون زحمت‌های فراوان و بی‌شمار انسان‌هایی است که حتی جان خود را در این راه تقدیم کرده‌‍‌اند.

حال آنکه عده‌ای بخواهند امنیت شهروندان را به سادگی به خطر بیندازند چیزی نیست که سبزپوشان و جان برکفان غیور نیروی انتظامی به راحتی از کنار آن عبور کنند.

ادامه این بیانیه می‌افزاید: برخورد انقلابی و قاطعانه نیروی انتظامی استان گیلان با تعدادی از اراذل و اوباش نشانه همین مساله است و انتظار و امید می‌رود این اقدام همچنان ادامه‌دار باشد.

هیات‌های مذهبی استان گیلان بار دیگر تقدیر و تشکر خود را در خصوص این حرکت اعلام داشته و از قوه محترم قضائیه انتظار دارد برخوردی جدی با این‌گونه حوادث که با امنیت و آسایش شهروندان مرتبط است داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار