کد خبر : 66991
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 خرداد 1400- 18: 17

پدر شهید «حسن عشوری»:

حضور حداکثری در انتخابات عمل به وصیت فرزند شهیدم است

حضور حداکثری در انتخابات عمل به وصیت فرزند شهیدم است

پدر شهید «حسن عشوری»، از جوانان خواست با حضور پرشور خود در انتخابات راه فرزند شهیدش را ادامه دهند و گفت: فرزند شهیدم در وصیت نامه خود آحاد ملت ایران را به حضور در صحنه های انقلاب به ویژه انتخابات دعوت کرده تا دل رهبر انقلاب را شاد کنیم.

به گزارش گیلانستان، امیرعلی عشوری، پدر شهید گیلانی مدافع امنیت در حاشیه دیدار فرمانداران لنگرود و رودسر از مردم شهیدپرور شهرستان رودسر، استان گیلان و کشور ایران خواست در انتخابات شرکت کنند و گفت: حضور فعال و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری ضرورت دارد.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، افزود: همانگونه که رهبری فرمودند، هر رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و ضد انقلاب خواهد بود.

پدر شهید مدافع امنیت، با بیان اینکه ملت ایران با حضور در انتخابات اقتدار خودشان را به جهانیان نشان می دهند، گفت: حضور فیزیکی آحاد ملت در روز انتخابات تبعیت از ولایت فقیه و پاسخگویی به دشمنان است.

عشوری، از جوانان خواست با حضور پرشور خود در انتخابات راه فرزند شهیدش را ادامه دهند و عنوان کرد: فرزند شهیدم در وصیت نامه خود آحاد ملت ایران را به حضور در صحنه های انقلاب به ویژه انتخابات دعوت کرده تا دل رهبر انقلاب را شاد کنیم.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات برای دشمنان انقلاب پیام دارد، خاطرنشان کرد: این ملت در همه عرصه های حساس و سرنوشت ساز پشتیبان نظام خود هستند و دشمنان بدانند همواره مایوس خواهند شد.

پدر شهید مدافع امنیت، با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و تورم و گرانی و بیکاری، یادآور شد: مردم از ارزش های اسلامی و انقلابی دست برنمی دارند و در انتخابات شرکت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار