کد خبر : 34454
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اسفند 1397- 53: 9

فرماندار فومن تاکید کرد:

حمل و نقل مردم فومن به دیدار با رئیس جمهور در شهر لاهیجان حائز اهمیت است!

حمل و نقل مردم فومن به دیدار با رئیس جمهور در شهر لاهیجان حائز اهمیت است!

قاسم‌نژاد با تاکید بر لزوم فراهم کردن بستر لازم برای حمل و نقل مردم علاقه‌مند به دیدار با رئیس جمهور در شهر لاهیجان، گفت: باید با حضور پرشور در صحنه و استقبال از سفرهای استانی مقامات کشوری، اتحاد و همراهی خود را به دشمنان نظام نشان دهیم.

به گزارش گیلانستان، «محمود قاسم‌نژاد» عصر شنبه، ۱۱اسفند در نشست با فرهنگیان این شهرستان به مناسبت سفر رئیس جمهور به گیلان، اظهار کرد: فراهم کردن بستر لازم برای حمل و نقل مردم علاقه‌مند به دیدار با رئیس جمهور در شهر لاهیجان، حائز اهمیت است.

 فرماندار فومن با اشاره به  وضعیت کنونی جامعه و کشور از منظر بین‌المللی، افزود: دشمنی آمریکا با ملت و دولت، با هدف منجر شدن به تضعیف اقتصاد ما است تا از این رو توجهات به عملکرد دولت معطوف شود.

وی با بیان اینکه رقبای دولت و دشمنان خارجی، همه از این مشکلات و تضعیف دولت سود می‌برند، گفت: بسیاری دوست دارند شرایط این گونه بماند تا رقیب داخلی خود را شکست دهند، در حالی که همه ما در قالب نظام جمهوری اسلامی تعریف می‌شویم و این به ضرر کل کشور است.

قاسم‌نژاد با اشاره به اینکه باید با حضور پرشور در صحنه و استقبال از سفرهای استانی مقامات کشوری، اتحاد و همراهی خود را به دشمنان نظام نشان دهیم، تصریح کرد: همراهی و همکاری فعالان سیاسی و گروه‌های همسو با دولت و به ویژه علاقه‌مندان در شهرستان امری حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه دیدار با رئیس جمهور چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه شهر لاهیجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دولت در حال خدمت به مردم است و بدیهی است که انتظار همراهی و همکاری مردم و فعالان رسانه‌ای دارد و ما نیز باید حمایت خود را از دولت نشان دهیم.

فرماندار فومن با اشاره به جلسات و تصمیمات هیئت دولت برای استان اظهار کرد: ما نیز مطالبات و نیازهای شهرستان را مطرح کرده‌ایم و در جلسات آتی پیگیر رفع مشکلات شهرستان و بهبود شرایط هستیم.

قاسم‌نژاد همچنین با اشاره به انعکاس نیازمندی‌های مهم شهرستان به مقامات کشوری، افزود: فهرستی از مهم‌ترین پروژه‌های پیشنهادی شهرستان به رئیس جمهور را طرح کرده‌ایم./ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار