کد خبر : 40557
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مرداد 1398- 33: 16

مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گیلان:

خبرنگاران با امید بخشی به جامعه، مدیران اجرایی را در جهت خدمت رسانی یاری کنند

خبرنگاران با امید بخشی به جامعه، مدیران اجرایی را در جهت خدمت رسانی یاری کنند

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان امید بخشی به جامعه و پرهیز از سیاه نمایی را از جمله وظایف اصحاب رسانه دانست.

به گزارش گیلانستان، عباس علیزاده مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد ، گفت : خبرنگاران چشمان بیدار ملت هستند و همراهی اصحاب رسانه به عنوان انعکاس دهنده ی خدمات مدیران اجرایی به مردم محسوب می شوند .
وی افزود : از جمله وظایف خطیر خبرنگاران این است که با امید بخشی به جامعه ، مدیران اجرایی را در جهت خدمت رسانی بیشتر یاری کنند.
وی با بیان اینکه خبرنگاران می توانند در شرایط اقتصادی سخت حاکم بر کشور به جهت تحریم ها با قلم خود نقش آفرین باشند ، افزود: باید با همدلی و هم افزایی از گردنه های سخت عبور کنیم و خبرنگاران می توانند با تزریق امید به جامعه ،نقش بسیار مثبتی را ایفا کنند.


علیزاده خاطر نشان کرد : در فضای مجازی که امروزه گسترش بیشتری در کشور یافته است مردم به دنبال کسب اطلاعات در این فضا هستند و اصحاب رسانه نیز در فضای مجازی می توانند تاثیرات قابل ملاحظه ای در جهت امید بخشی به جامعه داشته باشند .
وی با اشاره به جنبه های مثبت فضای مجازی گفت : اگر چه برخی تخلفات از طریق فضای مجازی به سمع و نظر مردم می رسد اما این نگرانی نیز توسط موج رسانه ای برخی از رسانه ها گسترش می یابد که همه ی خدمتگزاران مردم و دستگاههای اجرایی متخلف هستند و خبرنگاران می توانند با دقت نظر و نگاه تیزبینانه خود از سیاه نمایی پرهیز کنند و با انعکاس صحیح مطالب به جامعه امید ببخشند .

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار