کد خبر : 28655
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1397- 39: 17

دانش‌آموزان برتر گیلانی در اجلاسیه کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی تقدیر می‌شوند

دانش‌آموزان برتر گیلانی در اجلاسیه کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی تقدیر می‌شوند

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌گیلان گفت: دانش‌آموزان برتر گیلانی در جشنواره‌های ملی در اجلاسیه سوم کنگره دوازدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تقدیر می‌شوند.

به گزارش گیلانستان یاسر تقوی ظهر امروز در نشست خبری در رشت اظهار داشت: همزمان با برگزاری سومین اجلاسیه کنگره دوازدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از دانش‌آموزان گیلانی برتر در جشنواره‌های ملی تقدیر می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌گیلان با اشاره به اینکه این اجلاسیه دوشنبه ۱۲ شهریورماه لغایت پنجشنبه ۲۲ شهریورماه ۹۷ در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود تصریح کرد: در این اجلاسیه از دانش‌آموزان گیلانی که در جشنواره‌های ملی حائز رتبه برتر شدند تقدیر می‌شود.

تقوی با تاکید بر اینکه داوری دهمین دوره جشنواره “مداد کم رنگ” به اتمام رسید خاطرنشان کرد: با اتمام این داوری در بخش انفرادی برادران، محمدرضا میرسرایی از صومعه‌سرا رتبه‌ سوم در بخش‌های اینفوگرافیک و شعر و رتبه دوم در بخش طنز را کسب کرد.

وی با بیان اینکه محمد جواد اکبری از صومعه سرا در بخش کاریکاتور رتبه اول را کسب کرده و در بخش سرمقاله و یادداشت، حائز رتبه شایسته تقدیر شد تاکید کرد: محمد علی مرادی از رشت رتبه دوم بخش متن ادبی این جشنواره را از آن خود کرد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌گیلان با اشاره به اینکه در بخش انفرادی خواهران این جشنواره زهرا تقی‌زاده از رشت رتبه سوم بخش اینفوگرافیک کسب کرد گفت: نوریه گیتی‌بین از رشت رتبه دوم بخش شعر و طاهره مهدوی از رشت رتبه سوم بخش متن ادبی را کسب کردند.

تقوی خاطرنشان کرد: در بخش گروهی خواهران این جشنواره، انجمن اسلامی دبیرستان بنت الهدی شهرستان رضوانشهر و انجمن اسلامی دبیرستان اردشیری شهرستان رشت در بخش نشریه تک برگی حائز رتبه شایسته تقدیر شدند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌گیلان گفت: تشکیل کارگروه‌های مختلف ویژه دانش‌آموزان قرارگاه ملی، تکریم و معارفه اعضای سابق و جدید قرارگاه ملی، تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور ۹۷ دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی از برنامه‌های این اجلاسیه است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات اعضای دانش‌آموزی شورای مرکزی، سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه، وزیر آموزش و پرورش و حضور چهره‌های ملی از دیگر برنامه‌های سومین اجلاسیه کنگره دوازدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی است.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار