کد خبر : 84468
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آذر 1401- 35: 18

راهیابی ۱۴ قصه گیلانی‌ها به مرحله پایانی جشنواره قصه‌ گویی کانون

راهیابی ۱۴ قصه گیلانی‌ها به مرحله پایانی جشنواره قصه‌ گویی کانون

 ۱۴ قصه‌ ۹۰ ثانیه‌ای قصه‌گویان گیلانی‌ به مرحله پایانی بیست‌ و چهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافتند.

به‌گزارش گیلانستان، ۱۴ قصه ۹۰ ثانیه‌ای قصه‌گویان گیلانی به مرحله پایانی بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافتند.

 

بخش ۹۰ ثانیه‌ای از بخش‌های نوپا و جدید جشنواره قصه‌گویی است که چهار دوره را پشت سر گذاشته و همه اقشار جامعه می‌توانند در آن شرکت کنند.

 

در جشنواره بیست و چهارم ۳ هزار اثر قصه‌گویی در بخش ۹۰ ثانیه‌ای در سایت جشنواره ثبت‌نام و قصه‌های خود را بارگذاری کردند.

 

در داوری اولیه ۲ هزار و ۲۲۰ اثر انتخاب و وارد مرحله نیمه نهایی شده و از میان این آثار ۱۲۵ اثر به مرحله پایانی رسید و بعد از برگزاری مرحله منطقه‌ای وارد چرخه ارزیابی نهایی داوری شدند.

 

گیلانی‌ها نیز با استقبال از این رویداد فرهنگی، به ارائه و بارگذاری ۲۲۰ قصه در سایت جشنواره پرداختند. مریم تهرانی، فاطمه روحی‌رحیم، پاییزه طاهری و فاطمه گلچین با پایش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای قصه‌گویی ۱۴ قصه ۱۳ قصه‌گوی گیلانی را نامزد حضور در مرحله پایانی اعلام‌کردند.

 

برهمین اساس، آرتمیس امیرشادی (دو قصه)، سمانه خانجانی، حسنا ایروان‌پور، حدیث ذوالفقاری، روشان گیلان‌نژاد، طاهره و فاطمه روشن، مائده حمیدی، جواد اصغری و مهرآفرین سلمانی، زهرا چوپانی، هلیا رحمتی علی‌آبادی و هانیه رستم‌زاده از قصه‌گویان راه‌یافته به مرحله نهایی شناخته شدند.

 

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی دهریزی در یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار