کد خبر : 57640
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1399- 34: 18

رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت:

شبیه سازی بین الحرمین در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت

شبیه سازی بین الحرمین در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت

رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت از شبیه سازی بین الحرمین در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت خبر داد.

به گزارش گیلانستان، علیرضا قانع رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت در گفت و گویی با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: موکب خدام العتره شهرداری رشت از سال ۹۴ توفیق خدمت رسانی به زائران حسینی را در ورودی کربلا داشته است.

وی افزود: هرساله بیش از ۲۰۰ نفر از پاکبانان شهرداری رشت برای رفت و روب بخش هایی از مسیر دسترسی به حرم به کربلا اعزام می شدند

رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت با تشریح اقدامات سال های گذشته شهرداری رشت در کربلا بیان داشت: کاروان ستاد اربعین شهرداری رشت خدمات متنوعی در ابعاد خدمات شهری،فرهنگی به زوار کربلا ارائه می داد.

قانع عنوان داشت: طبخ روزانه هزار پرس غذا در هر وعده روزانه،استقبال از زوار ورودی به کربلا، برپایی ایستگاه صلواتی چای و شربت ،خیاطی،کفاشی، خدمات تلفن همراه ، امدادو نجات وکمک برای اطفای حریق و ..از اقدامات موکب خدام العتره شهرداری در کربلا بود.

وی مطرح کرد: موکب خدام العتره شهرداری رشت نخستین موکب در کشور بود که به برگزاری نمایش و تعزیه در کربلا اقدام کرد.

قانع اجرای رادیو کربلا،برگزاری مراسم مداحی و سخنرانی را از دیگر اقدامات کمیته فرهنگی ستاد اربعین شهرداری در کربلا عنوان کرد.

رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم توفیق سفر به کربلا با مشارکت سازمان های شهرداری به ویژه سازمان سیما،منظر،فضای سبز، سازمان فرهنگی،ورزشی و ستاد عتبات عالیات استان گیلان ، نمایشگاه عکس و نمایی از ایستگاه های خدمات زائر موکب اجرا و شبیه سازی بین الحرمین در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: از عصر چهارشنبه ۱۶ مهر به مدت سه روز با رعایت پروتکل های بهداشتی در خدمت اربعینی ها و همه ی عاشقان حضرت ابا عبدالله(ع) هستیم و هر شب مراسم سوگواری اربعین حسینی(ع) با حضور مداحان اهل بیت(ع) و سخنرانان مذهبی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار