کد خبر : 5356
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1395- 44: 12

شروع به کار ستاد احمدی نژاد در گیلان به شدت تکذیب می شود

شروع به کار ستاد احمدی نژاد در گیلان به شدت تکذیب می شود

دبیر شورای تبیین گفتمان انقلاب استان گیلان شروع به کار ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در گیلان را فرافکنی برخی رسانه های محلی دانست و آنرا به شدت تکذیب کرد.

به گطارش گیلانستان، حسین علی محمدی  دبیر شورای تبیین آرمان های انقلاب اسلامی و بازخوانی خط امام (ره) و رهبری استان گیلان در گفتگویی در خصوص آنچه که شروع به کار ستاد انتخاباتی دکتر محمود احمدی نژاد در گیلان اینروزها در برخی رسانه های محلی منتشر شده اظهارداشت:  شروع به کار ستاد انتخاباتی دکتر محمود احمدی نژاد در گیلان به شدت تکذیب می شود.

وی افزود:شورای بازخوانی خط امام(ره) و رهبری و تبیین آرمانهای انقلاب اسلامی از سال ۹۳ در گیلان راه اندازی شده است.

علی محمدی با اشاره به نحوه تشکیل این شورا در گیلان گفت: در همه استانها از جمله استان گیلان شورای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی دارای ۱۵ عضو است.

وی خاطر نشان کرد: در جلسات اولیه شورای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی  یک نفر بعنوان«دبیر» انتخاب می شوند که در گیلان این مسئولیت را بردوش بنده گذاشتند.

 دبیر شورای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی استان گیلان افزود: شورای تبیین در گیلان دارای دبیرخانه و ۹کار گروه است که به صورت منظم فعالیت می کنند.

وی به راه اندازی شورای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در شهرستانهای استان گیلان اشاره کرد و یاد آورشد:تا کنون در شهرستانهای رودسر.رودبار .آستارا. املش.سیاهکل.شورای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی تشکیل و مابقی شهرستانها نیز در آینده بسیار نزدیک به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می کنند.

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با اشاره به فرافکنی برخی رسانه ها درشروع به کار ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نژاد تصریح کرد:در جلسات متعدد دکتراحمدی نژاد با این امر مخالفت کرده و همگان را از فعالیت های انتخاباتی نهی کرده و می کنند.

وی افزود: دکتر احمدی نژاد در جای جای کشور علاقمندان و حامیان فراواران دارد و ممکن است از سر ارادت برای ایشان در شهرها و یا روستاها حتی با تشکیل کانال ها و گروه های تلگرامی به ابراز علاقه بپردازند ولی این به معنای فعالیت انتخاباتی نباید قلمداد شود.

 دبیر شورای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی استان گیلان بازخوانی خط نورانی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی را از مهمترین دغدغه های دکتر احمدی نژاد دانست و خاطر نشان کرد: در استانها نیز ماموریت اصلی شورای تبیین باز خوانی این خطوط نورانی است و شورای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی استان گیلان تا کنون ۲۴ مورد گفتمانی را  احصاء کرده است.

وی ماندگاری انقلاب اسلامی را هدف برجسته شورای تبیین دانست و تاکید کرد: برای این مهم نیازمند گفتمان انقلاب و منظومه فکری امام عزیز رضوان الله تعالی و رهبرمعظم انقلاب اسلامی هستیم و این مطلب را به خوبی بشناسیم و به دیگران انتقال دهیم.

علی محمدی تاکید کرد: دکتر احمدی نژاد در جلسات مکرر می فرمایند که احمدی نژاد گفتمان ندارد و گفتمان احمدی نژاد همان گفتمان انقلاب، امام(رض) و مقام معظم رهبری است

وی افزود: اعتقاد داریم که مقام معظم رهبری از عملکرد دولت های نهم و دهم اعلام رضایت نموده اندو شورای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی نیز از دولت های نهم و دهم حمایت می کند.

علی محمدی به سال پایان کار دولت یازدهم نیز اشاره کرد و گفت: معمولاً دولت ها در انتهای کار چهار ساله خود به جمعبندی فعالیت ها می پردازند و ما نیز منتظریم تا از عملکرد دولت یازدهم را از زبان خودشان بشنویم./احرار گیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار