کد خبر : 17055
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396- 07: 12

عده ای سودجو و منفعت‌طلب با مشاهده به خطر افتادن منافعشان آن بیانیه را علیه عضو شورا نوشتند

عده ای سودجو و منفعت‌طلب با مشاهده به خطر افتادن منافعشان آن بیانیه را علیه عضو شورا نوشتند

مدیر امور ایثارگران شهرداری رشت گفت: برخی افراد نام شهدا و ایثارگران را دست‌آویزی برای رسیدن به اهدافشان قرار داده‌اند و از آن‌سو استفاده می‌کنند.

به گزارش گیلانستان، امیر ترومیده در گفت‌وگویی در واکنش به پخش مطلبی در فضای مجازی با عنوان بیانیه تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران مجموعه شهردارى درباره انتقاد اخیر فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت درباره وضعیت نامطلوب پوشش برخی از کارکنان شهرداری رشت اظهار کرد: این بیانیه نشان از سودجویى افراد منفعت‌طلبی دارد که با مشاهده به خطر افتادن منافعشان، نام خانواده شهدا و ایثارگران را دستاویزى براى رسیدن به اهدافشان قرار داده‌اند.

وی افزود: یقیناً دغدغه‌های خانواده بزرگ جامعه ایثارگران شهردارى رشت در ابتدا و قبل از مطرح‌شدن از طریق دیگر به بنده به‌عنوان مدیر امور ایثارگران شهرداری رشت منتقل‌شده و پیگیرى می‌شود، حال چگونه برخی مدعی نشر  بیانیه‌ای به این لحن از سوى مجموعه خواهران ایثارگر شهردارى هستند.

 ترومیده تصریح کرد: روزانه بالغ‌بر ۲۰ نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر مجموعه شهرداری  به دفتر این‌جانب مراجعه می‌کنند اما طی این مدت حتی یک مورد دلخورى در خصوص انتقادات عضو شورای رشت در خصوص وضعیت حجاب از سوی آنان مطرح نشد و در صحبت‌هایشان از موضع‌گیری‌های به‌حق فاطمه شیرزاد حمایت نیز کرده‌اند.

مدیر امور ایثارگران شهردارى رشت افزود: به نمایندگى از مجموعه بزرگ  ایثارگران و خانواده‌های شاهد شاغل در شهرداری رشت اعلام می‌کنم  دغدغه به‌جا و دلسوزانه شیرزاد به‌عنوان یکی از اعضای شورای رشت در خصوص پوشش هنجارشکنانه اقلیتی انگشت‌شمار در شهرداری رشت که خود نیز از خانواده بزرگ شهیدان بوده قابل‌تحسین است.

وی با اذعان به اینکه  هشدار به بازرسى و حراست شهرداری رشت در خصوص پیگیرى مواردى این‌چنینی موجب ناراحتی خانواده شهدا نیست گفت: چنین دغدغه‌ای از سوى یکى از اعضاى شوراى شهر صورت پذیرفته و این مهم نشان از تعهد وی به ارزش‌های نظام و ارج نهادن به ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران دارد.

ترومیده افزود: با توجه به اینکه اکثریت بانوان شاغل در مجموعه شهرداری رشت داراى پوشش عرف هستند امید است با پیگیری‌های این‌گونه  اقلیت انگشت‌شمار نیز رعایت حجاب و عفاف اسلامی را کند.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار