کد خبر : 29557
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1397- 28: 23

عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌ها اقدامی هوشمندانه و دقیق بود

عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌ها اقدامی هوشمندانه و دقیق بود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:‌ حملات موشکی سپاه به مقر تروریست‌های تکفیری در سوریه،‌ اقدامی هوشمندانه و دقیق بود.

به گزارش گیلانستان اسدالله عباسی  اظهار داشت: عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه تروریست‌های تکفیری در سوریه علاوه بر نمایش‌ قدرت دفاعی کشورمان و پاسخ قاطع به تحرکات مذبوحانه این گروهک‌ها اقدامی کاملاً هوشمندانه، دقیق‌ و به‌جا بوده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد:‌ قدرت هجومی و دفاعی جمهوری اسلامی در منطقه بر هیچ کسی از جمله دشمنان نظام پوشیده نیست به‌طوری که همه آنان در بزنگاه‌های مهم تاریخی بارها و بارها توانمندی‌های بسیار بالای ایران در حوزه‌های نظامی و دفاعی را نظاره‌گر بوده‌اند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس تصریح کرد: حرکت مذبوحانه تروریست‌ها در اهواز که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دائماً و به شکل‌های گوناگونی توسط آنان با روش‌های مختلف به مرحله اجرا درآمده است اینبار نیز با اقدام هوشمندانه سپاه پاسداران پاسخ داده شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ابراز داشت: توطئه‌های دشمنان و افراد فریب‌خورده‌ داخلی که با انجام حرکت‌های تروریستی قصد ایجاد ناآرامی، شکستن ابهت و اقتدار دفاعی کشور ‌و تضعیف نظام را داشتند توسط حرکت به‌موقع سپاه و بمباران مواضع آنان بار دیگر ناکام ماند.

عباسی با تأکید بر افزایش قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی افزود:‌ نیروهای دفاعی کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند هر کسی در هر نقطه‌ای از دنیا اگر قصد تعرض و انجام تحرکی علیه امنیت ملی کشورمان را داشته باشد با برخوردهای سختی مواجه می‌شود.

وی هوشیاری مسئولان در حوزه حفظ امنیت داخلی را مورد تأکید قرار داد و گفت:‌ مسئولان باید با حساسیت و دقت بیشتری مسائل امنیتی کشور را مورد رصد قرار دهند تا از نفوذ و رخنه دشمنان به داخل کشور از طریق ستون پنجم آنان یا به‌واسطه افراد فریب‌خورده جلوگیری به‌عمل آید.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه عوامل داخلی تحت تأثیر القائات دشمنان بیرونی قرار گرفته‌اند ابراز داشت:‌ از تمامی متولیان حوزه‌های امنیتی و اطلاعاتی انتظار داریم تحرکات تروریست‌ها را زیر نظر داشته باشند تا در نتیجه اقدامات آنان به مردم آسیب و خسارتی وارد نشود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس حملات موشکی سپاه را موفقیت‌آمیز و هوشمندانه دانست و اظهار داشت:‌ عملیات اخیر سپاه نه تنها اهداف مورد نظر دفاعی را تحقق بخشید بلکه از بعد بین‌المللی و جهانی نیز بازخوردهای بسیار خوب و مثبتی را برای کشورمان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/‌تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار