کد خبر : 60413
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399- 00: 17

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:

فعالان و برگزیدگان عرصه پژوهش کانون پرورش فکری تجلیل می شوند

فعالان و برگزیدگان عرصه پژوهش کانون پرورش فکری تجلیل می شوند

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های هفته پژوهش، گفت: فعالان و برگزیدگان عرصه پژوهش کانون پرورش فکری تجلیل می شوند.

به گزارش گیلانستان، اسفندیار ضیایی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته پژوهش از امروز، گفت: ویژه برنامه‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در راستای این هفته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش با شعار «از مساله‌شناسی تا آینده پژوهی» برگزار می‌شوند، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش، بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدامات از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی و ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کار بست پژوهش‌های بنیادی از اهداف این برنامه‌ها است.

ضیایی در ادامه ارائه فعالیت‌های پژوهشی مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری، برگزاری نشست مجازی اقدام‌پژوهی، از جمله فعالیت‌های هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان را از دیگر برنامه‌های این هفته توسط کانون پرورش فکری عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در این هفته از فعالان و برگزیدگان عرصه پژوهش تجلیل به عمل می‌آید، گفت: با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، بر بستر فضای مجازی برگزارمی‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان ادامه داد: بعد از انتشار فراخوان دوازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش، در مجموع ۲۰ اثر در قالب اقدام پژوهی، مقاله و پژوهش از سوی اعضا، کارشناسان، مربیان و پژوهش‌گران آزاد به واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال و ۸ اثر برگزیده جهت داوری به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار