کد خبر : 27955
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1397- 32: 18

مسئولان موظف‌اند روح امید را در بین مردم زنده نگه دارند

مسئولان موظف‌اند روح امید را در بین مردم زنده نگه دارند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که همواره سخن از امید است، بیان کرد: ایشان سیاست های کلان را برای ما تبیین می کنند؛ لذا همه مسئولان باید در راستای امیدآفرینی بین مردم گام بردارند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، ۲۷ مرداد در سومین نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون جلسات برنامه ریزی متعددی در کارگروه های ۱۴گانه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جهت بهره برداری از مناسبت های پیش رو از جمله هفته دولت، دهه ولایت و هفته دفاع مقدس برگزار شده است.

استفاده بهینه از مناسبت های پیش رو در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب
وی با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از مناسبت های پیش رو در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب و ارائه کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط دستگاه های اجرایی، افزود: شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان ها حسب دستور آیت الله فلاحتی برای ائمه جمعه ۱۵ شهرستان استان، تشکیل شده است و ائمه جمعه مسئولیت شورا را در شهرستان بر عهده دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: همانگونه که ما در حال برنامه ریزی برای تبیین دستاوردهای انقلاب و ارائه کارنامه نظام هستیم، دشمنان معاند ما نیز مشغول برنامه ریزی برای ایجاد یاس و ناامیدی هستند لذا ما در جنگی قرار گرفتیم که دشمنان در مقابل ما قد علم کرده اند و درصدد هستند مردم را ناامید کنند.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه اگر امروز هر کسی در هر کسوتی بخواهد روح ناامیدی را در کالبد جامعه بدمد، مرتکب گناه نابخشودنی شده است، گفت: همه ما موظف هستیم روح امید را زنده نگه داریم. البته مردم مطالبات به حقی دارند، از گرانی و فشارهای اقتصادی رنج می برند و نسبت به مسئولانی که عملکرد نادرست دارند، گلایه مندند، اما اینها بهانه نمی شود که ما سیاه نمایی کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که همواره سخن از امید است، اضافه کرد: ایشان سیاست های کلان را برای ما تبیین می کنند و لذا همه مسئولان باید در راستای امیدآفرینی بین مردم گام بردارند. بی تردید ما به گذشته خودمان افتخار می کنیم و نسبت به آینده امیدواریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان اینکه دشمن در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی با تهدیدها، تخریب ها و سیاه نمایی ها به دنبال زیر سوال بردن کارنامه چهل ساله انقلاب است، متذکر شد: قطعا دشمنان ما راه به جایی نخواهند برد و مردم ما در همه مناسبت های انقلاب اسلامی به ویژه در مناسبت های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب درخشش ویژه ای خواهند داشت.

حجت الاسلام اشجری، با اشاره به بصیرت و ولایتمداری مردم گیلان، خاطرنشان کرد: مردم گیلان همیشه در فتنه های سریالی ثابت کرده اند در دفاع از ارزش های دینی و انقلابی پیشتاز هستند و نمونه بارز آن در محکومیت فتنه ۸۸ بود که مدال بصیرت را از دستان پر مهر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب گرفتند.

وی با بیان اینکه گیلان در همه مناسبت های انقلاب چه قبل و چه بعد از دفاع مقدس خوش درخشیده است، اضافه کرد: رهبر انقلاب در بخشی از حکمشان خطاب به آیت الله فلاحتی فرمودند «مردم رشت و گیلان در گذشته تاریخی و نیز دوران انقلاب و جمهوری اسلامی افتخارات بزرگی آفریدند» لذا باید به این جمله مقام معظم رهبری بیشتر بپردازیم و روی آن کار کنیم و تبلیغات گسترده ای انجام دهیم. بدون شک مردم گیلان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نیز درخشش فوق العاده ای خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، از تشکیل بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ستاد توسط کمیته روستایی و عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: تلاش شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر این است که فعالیت های خودش را از مرکز استان به شهرستان ها و از شهرستان ها به روستاها تسری دهد. البته برنامه ریزی در این ستاد مختص ایام الله دهه فجر نیست و در طول سال برای تبیین دستاوردهای انقلاب و ارائه کارنامه نظام برنامه داریم.

حجت الاسلام اشجری، با اشاره به در پیش بودن دو ماه محرم و صفر، خواستار استفاده حداکثری از این فرصت گرانبها و طلایی شد و گفت: سخنوران و گویندگان می توانند از کرسی های خطابه و منبر در بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه ها نهایت بهره برداری را بکنند و روشنابخش جامعه در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار