کد خبر : 5028
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395- 55: 17

مگر شهرداری بنگاه اقتصادی شخصی است و شهر بی کلانتر شده؟/ بیش از ۳۰۰۰ ابلاغ، آنهم در یک سال و چند ماه!

مگر شهرداری بنگاه اقتصادی شخصی است و شهر بی کلانتر شده؟/ بیش از ۳۰۰۰ ابلاغ، آنهم در یک سال و چند ماه!

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: آنوقت به من می گویند ” مرد باروتی ” ! والله این مسایل اگر در یک شهر دیگر اتفاق می افتاد، خود شهروند می آمد آن مدیر را بازخواست میکرد چه رسد به مسئولان.

محمود باقری خطیبانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی “درگیلان” ضمن انتقاد از عدم موضع گیری مسئولین ذیربط شهری در ارتباط با معضلاتی که وی آنها را ناشی از بی تدبیری و سوء مدیریت در دستگاه شهرداری می داند، گفت : من در شگفتم که چطور در این شهر ، مدیریت یک دستگاه در طی یکسال و چند ماه بیش از سه هزار ابلاغ برای پرسنل تحت مدیریت خود صادر می کند ، آنوقت هیچ مسئولی نمی پرسد تو چه کار داری میکنی ؟ مگر شهرداری بنگاه اقتصادی شخصی است که تو هر کاری دلت خواست انجام می دهی؟ مگر شهر بی کلانتر شده است؟

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه هیچ مسئولی نیامد از این همه داد و قالی که حداقل من کردم ، بپرسد که تو چه میگویی، خاطرنشان کرد: مگر می شود در یک دستگاهی که ۲۱۰۰ نفر پرسنل دارد ، در عرض یکسال و چند ماه بیش از ۳۰۰۰ ابلاغ صادر شود؟! این روش بر اساس کدام آموزه مدیریتی است که منِ بیسواد نمی دانم ؟ چرا در این شهر با اینهمه افراد متخصص ، تحصیلکرده و صاحب نظر یک نفر نمی آید اینها را نقد کند؟ این سرکشی را تخطئه کند؟ اساتید رشته مدیریت بگویند که آیا این حجم از ابلاغها در این مدت کوتاه سازمان را نابود نمی کند؟ انگیزه ها را در پرسنل نمی کشد؟

باقری با بیان اینکه علت این سکوت افراد مسئول و صاحب نظر را نمی فهمم، ابراز نمود: آنوقت به منِ محمود باقری که این مسایل را می گویم ، می گویند ” مرد باروتی ” ! والله این مسایل اگر در یک شهر دیگر اتفاق می افتاد، خود شهروند می آمد آن مدیر را بازخواست میکرد چه رسد به مسئولان بالادست .

عضو شورای اسلامی شهر رشت در ادامه گفت : این روحیه بی تفاوتی و محافظه کاری در این شهر باعث شده که ما در جا بزنیم و علیرغم توسعه شهرهای استان های همجوار ، شهر رشت با مشکلات فراوان ترافیکی و نبود امکانات مدرن شهری روبرو باشد .

باقری در ادامه افزود: شهر رشت فقط نام کلانشهر را یدک می کشد . بروید در استانهای همجوار ، در مراکز استانها ببینید در طی این چند سال چقدر توسعه پیدا کرده!؟ بپرسید که آیا شهردار آنها می تواند در طی یکسال ۳۰۰۰ تا ابلاغ بزند ؟

وی افزود : در فضای سبز دویست متری ، چهار تا جدول می گذارند و چهار تا نیمکت پارکی و چند تا تیر برق روشنایی ، اسمش را می گذارند پارک ، آنوقت ساز و دغل راه می اندازند که ما کار کردیم ! با این روشها ده سال دیگر این شهر اسمش بزرگ شهر نمی شود چه رسد به کلانشهر ! اگر اینها را ما پارک بنامیم ، پس به گذشتگانی که پارک ملت ، پارک کشاورز ، پارک دانشجو را احداث کردند ، باید مدال افتخار بدهیم . خدا پدر آنها را بیامرزد که چهار تا خیابان باز کردند و یک شبه میدان می زدند اینقدر مدعی نبودند .

عضو شورای اسلامی شهر رشت در ادامه تصریح کرد : بازخواست نکردن و نداشتن روحیه پرسشگری در بین شهروندان علی الخصوص خواص این شهر باعث توسعه نیافتگی رشت شده. در این شهر گویا همه با هم رودربایستی دارند و نمی توانند حرف شان را به هم بزنند . من از مردم رای گرفتم که خوب ببینم و خوب حرف بزنم نه اینکه سکوت کنم .

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار