کد خبر : 11911
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اردیبهشت 1396- 02: 11

نامه جمعی از جانبازان قطع نخاعی، اعصاب روان و شیمیایی گیلان به رهبر معظم انقلاب+ تصویر

نامه جمعی از جانبازان قطع نخاعی، اعصاب روان و شیمیایی گیلان به رهبر معظم انقلاب+ تصویر

مجمع ایثارگران گیلان بعد از پلمپ شدن دفتر جانبازان شیمیایی و قطع نخاعی استان گیلان، نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری نوشتند.

به گزارش سرویس ایثار و شهادت گیلانستان به نقل از مجمع ایثارگران گیلان، بعد از پلمپ شدن دفتر جانبازان شیمیایی و قطع نخاعی استان گیلان، مجمع ایثارگران گیلان نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری نوشتند که متن آن در ذیل آمده است:

  بسمه تعالی

         محضر رهبر عظیم الشان ایران اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای دامت برکاته

با سلام

احتراما به استحضار آن رهبر جانباز انقلاب اسلامی میرساند، امضاء کنندگان ذیل ورقه از کارگروه های مجمع ایثارگران و جانبازان شیمیایی استان گیلان می باشند که عبارتند از (کارگروه جانباز ان نخاعی- قطع عضو – اعصاب و روان – شیمیایی – و کارگروه خانواده های معظم شاهد می باشند) با توجه به مجروحیت های خاص جانبازان قطع نخاعی و قطع عضو و جانبازان شیمیایی و محدودیتهاییکه در رفت آمد داشته اند تقاضای نشست و جلسه ای با رئیس و نائب رئیس شورای شهر شهرستان رشت نمودیم از ماندن در خانه مجدد به اجتماع باهمکاری همدیگر برگرداندیم . اما وقتی آقایان شورا وضع حال جانبازان دیدند تصمیم برآن شد یک مکان  همکف در ساختمان درآمد های شهرداری واقع در سبزه میدان به طرف استادسرا در اختیار جانبازان %۷۰استان قراردهند.

و حال مدت چهارسال این عزیزان جهت تشکیل جلسات در خصوص مشکلات جسمی و روحی خود و در بعضی مواقع جهت رفع مشکلات شخصی یشان و حتی روایت گری در مدارس و بازگویی خاطرات شهداء و دوران دفاع مقدس در آن مکان جمع میشدند و نسبت به آن موضوع فوق بحث و نتیجه گیری می نمودند. و در طی این همه سال یکبار نشده که آقای محمدعلی ثابت قدم بعنوان شهردار و یا آقای حقجو بعنوان مدیر حراست شهرداری که کارمند باز نشسته ای است که جای فرزند شاهد و جانباز ۷۰ درصد بیکار را غصب کرده است. و ادعای حزب الهی بودن را دارند. در جمع این عزیزان حاضر شوند. یا احوالشان را بگیرند و  ابی برای ترکردن گلویی بدهند، با توجه به اینکه ریخت پاشهای میلیاردی دارند، حتی چند نفر از بین ما به شهادت رسیده اند پیام تسلیتی نداشته ایم. متاسفانه به عناوینی اشکال تراشی هم می کردند، تا اینکه اتاقی که توسط ریاست محترم شورا به این وارثان اصلی انقلاب داده شده بود در مورخ ۱۳۹۶،۱،۳۰در تاریخ یاد شده بدون هیچ دلیل و مدرکی به دستور شهردار و مدیر حراستش پلمپ و بسته می شود. لذا ما جمعی از ایثارگران و جانبازان %۷۰استان به نمایندگی از ناحیه سایر اعضاء مجمع نسبت به این عمل غیر قانونی،و زشت به شرح و جهات زیل گله مندو اعتراض داریم:

اولا این مکان طی جلسه ونشستی بامسئولین ذی صلاح به جانبازان %۷۰واگذار گردیده بود و این عزیزان، در هفته و یا در ماه، چند ساعتی در این مکان با همدیگر تجمع نموده و دوستی نسبت یه یکدیگر داشتند و نسبت به مشکلات درمانی خود با یکدیگر تبادل نظر مینمودند و نشرفرهنگ ایثار وشهادت میکردند، ثانیا در بین این عزیزان جانباز افرادی بودند که از نظر جسمی، قطع نخاعی و قطع عضو میباشند که توسط همسروفرزندان خود، به این مکان آورده و در این مکان همدیگر را میدیدند و خوشحال میشد ند، ثالثا آن مقام محترمی که بدون اطلاع رسانی این عمل غیرقانونی را انجام داده وموجبات ترور شخصیتی این یادگاران دفاع مقدس وخانوادهارا ببار آورده اند. بهتر نبود در سنوات گذشته اگر مواردی بوده، که نبوده اطلاع رسانی می نمودند و نسبت به این و آن توضیح می دادند. آیا مگر در آن مکان چه اتفاقی جز دیدار هفتگی این برادران با یکدیگر در خصوص مشکلات جسمی و روحی ودرمانی خودشان و اوضاع و احوال شهر صحبت مینمودند، آیا مگر نیست ترس دشمنان انقلاب از رشادت های این بزرگواران؟! آیا اگر نبود شهادت طلبی این عزیزان برای دیگران، در حال حاضر مسئولیتی بود؟! آیا با گذشت ۳۹سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این بزرگواران شایسته چنین برخوردی باید باشند؟! لذا در کشورهای متوسط چنین قهرمانانی رادر بیمارستان های باصفا نگهداری و یا جهت عوض شدن روحیات این قشر آنها را به مکان های درمانی وتفریحی عالی تری می برند، اما جای تاسف می باشد در این نظام مقدس، از یک اتاق معمولی ونمناک پیش ساخته هم مسئولین شهرداری دریغ نموده و این عزیزان را پشت درب های بسته و پلمپ شده قرار می دهند، فلذا این عمل غیر قانونی و غیر شرعی که باعث آزار و اذت روحی و روانی برای این یادگاران دفاع مقدس رافراهم گردیده و باعث مشکلات زیادی برای اینها شده،لازم است  منظور ممانعت از بروز حوادث مشابه در آینده تقاضای دستور رسیدگی و تعقیب بااشد مجازات برای این عمل غیر قانونی شهردار ومدیر حراستش را از آن رهبر عزیز به مقامات محترم ذی صلاح را خواستاریم.

من الله توفیق

دبیر و کارگروه های ایثارگران وجانبازان شیمیایی استان گیلان

گیرندگان رونوشت:

-نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه رشت حضرت آیت الله قربانی جهت استحضا ر

-نمایندگان محترم خبرگان رهبری حضرات معزز (پروایی- اشکوری – رمضانی-قربانی)جهت استحضا ر

-استاندارمحترم استان گیلان جناب دکتر نجفی جهت استحضا ر

-فرماندهی محترم سپاه قدس گیلان جناب سردارعبدالله پورجهت استحضار

-ریاست محترم شورای نگهبان دراستان گیلان حضرت حجه السلام والمسلمین اشجری جهت استحضار

-ریاست محترم اداره اطلاعات استان گیلان جهت استحضار

– رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گیلان ونماینده پرتلاش مجلس جناب آقای دلخوش جهت استحضا ر

-رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان برادرارزشمندجناب آقای اسدالله عباسی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جانباز70% دوشنبه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

ازاطلاع رسانی برادزارزشی وولایت مدار باتقوا مجتبی امین متشکرم

عیسی مرادبخش جانباز۵۵% سه شنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

آقای ثابت قدم شهردارمحترم رشت باسلام عیدمبعث برشما مبارکباد احترامااینجانب عیسی مرادبخش جانبازضایع نخایی ازرشت سوالی ازمحضرتان دارم اول اینکه چه خطایی ازماجانبازان سرزده نسبت شهرداری و یاحضرتعالی وچه عیب وایرادی ازاین یادگاران هشت سال دفاع مقدس دیدیدکه دستورفرمودیدیک جایگاهی راجهت هم دردی بین جانبازان وهمفکری ماهیانه یکباربین جانبازان و همدیگرراآنجا ملاقات میکردند اختصاص یافته بوددستورپلمپ آنرافرمودید درصورتی بنده بعنوان عضوی ازمجمع وفردمعلم جزهمدری تنوع فکری چیزدیگری درآن مکان درطول دوسالی که بنده آن مکان رفت وآمدمینمودم مشاهده نشده به چه دلیل این مخالفت رافرمودید وثانیامگرنه این است ازبرکت خون پاک همین جوانان نهال انقلاب وباورگردیده که مسولین بادل گرمی به انجام وظیفه مشغولند ثالثابه نظرحقیرحضرتعالی یکبارسرزده تشریف میاوردیدهم تشویق روحیه این دست پادادگان میشدوهم باعث دلگرمی درزندگی این جانبازان ایجادمیشدواین جانبازان هرکدام شان یک عملیات بزرگی رافرماندهی مینمودندوحداقل تشویق درکارتان میشد دیگربرعلیه شماجبهه گیری بوجودنمی آمدرابعاهیچ میدانستیدخودم وفرزندانم درآن کاربزرگی که درمیدان ذهاب انجام دادیدچقدرموردتشویق قرارمی گرفتیدبنده بااین وضعیت جسمی چندین بارباخانواده ام جهت تنوع به آن میدان آمده بودم برای حضرتعالی همیشه دعا میکردم چون جای بازومکانی آرآم همیشه موردتشویق بنده بودیدوآن روزآنراپلمب کردیدبنده تهران بستری بودم وقتی آمدم شنیدم واقعاخیلی متاسف شدم ،خامثآحضرتعالی سفرهای اروپای زیادداشتیدوحتمآ شنیدیدآنهابرای بازماندگان جنگهای جهانی دوم هیروشیما وناکازاکی ودیگرجنگها آنهارامدال باران میکنندوبرای بازماندگان آنان سالی دوبارچشن برقرارمیکنند ومیگوینداینهابازماندگان قهرمان ملی ماهستندحتی آلمان هرچهارماه یکبارمراسم میگیردماهاچنین ادعایی نداشته ونداریم آیادرشآن حضرتعالی بوداین کارانجام دادیدبه والله بنده حقیربه فکرعلم شما احسن میگفتم ودربیرون باخیلی هادرمورد کارمیدان ذوهاب بحث مان بوده وآخرتسلیم شان مینودم چرابادست شمااین کار انجام گرفت حضرتعالی یک فردی مدیرومدبرواقعآنیمدانم چه مشکلی پیش آمده وچه کسب به حضرتعالی گذارش کذب داده من هرگز به ذهنم نسبت به شماخطور نمیکردامیدوارم دراین موردتجدیدنظربفرماییدوسلام علیکم ورحمت الله

رفتن به نوار ابزار