کد خبر : 19531
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396- 02: 15

نقدی بر نامه مهندس عمرانی که در حوزه فرهنگی متخصص شد!/ چرا کمک ۲۰ میلیاردی شهرداری به باشگاه های ورزشی صدایتان را در نیاورد؟!

نقدی بر نامه مهندس عمرانی که در حوزه فرهنگی متخصص شد!/ چرا کمک ۲۰ میلیاردی شهرداری به باشگاه های ورزشی صدایتان را در نیاورد؟!

چرا سال گذشته با وجود آنکه کارگران ماه ها بود که حقوق خود را دریافت نکرده بودند، اما بالغ بر یک میلیارد تومان به مدیران شهرداری پاداش پرداخت شده بود، صدای این مهندس عمران بیرون نیامد؟!

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، پیرامون نامه تند و عجیب رضا رسولی عضو شورای چهارم و پنجم شهر رشت که چندی پیش خطاب به شهردار رشت نوشته خواستار عدم مشارکت شهرداری در کمک به زائران پیاده اربعین حسینی در کربلای معلی شده بود، ذکر چند نکته لازم به نظر می رسد:

  1. اینکه در نحوه برپایی موکب و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط شهرداری رشت برای اسکان و پذیرایی از زائران در کربلای معلی نقدهایی وارد است، هیچ شکی در آن نیست، اما جناب مهندس رسولی رئیس محترم کمیسیون عمران شورای رشت که به یکباره در حوزه فرهنگی نیز متخصص و صاحب نظر از آب درآمد، دلسوز مشکلات مالی شهرداری و عدم پرداخت حقوق کارگران نیز شده است!
  2. خوب است آقای رسولی به مردم و کارگران عزیز و زحمت کش شهرداری گزارش دهند که طی ۲ دوره عضویت ایشان در شورای شهر رشت که کارگران همواره با مشکلات عدم پرداخت حقوق مواجه بودند، چند بار چنین نامه ای به شهرداران وقت نوشته و خواستار جلوگیری از هرگونه هزینه ای به جز پرداخت حقوق شده اند؟
  3. همانطور که خود جناب رسولی میدانند از ۴۰۰ میلیون تومانی که شهرداری رشت برای کمک به زائران پیاده اربعین حسینی و برپایی موکب در کربلای معلی و انجام فعالیت های فرهنگی در آنجا اختصاص داده است، حدود نصف این مبلغ محقق شده و بخش عمده ای نیز به صورت اعتباری و غیر نقدی هزینه خواهد شد. اما ایشان بدون درنظر گرفتن این موارد، ذهن کارگران و مردم شریف رشت را با نامه خود علیه کمک به زائران اربعین تشویش نمودند.
  4. چرا سال گذشته با وجود آنکه آتش نشانان مظلوم و پاکبانان خدوم شهرداری ماه ها بود که حقوق خود را دریافت نکرده بودند، اما بالغ بر یک میلیارد تومان به مدیران شهرداری پاداش پرداخت شده بود، صدای این مهندس عمران بیرون نیامد؟
  5. چطور زمانی که مدیران شهرداری برای برپایی جشنواره های فرهنگی کذایی به خارج از استان و شهر و حتی کشورهای اروپایی سفر کرده و هزینه های هنگفتی را بر شهرداری رشت متحمل می شوند، ایشان و همفکرانشان در توجیه این هزینه ها می گویند “باید فرهنگ رشت را به دنیا نشان دهیم”، اما این بار که شهرداری در نظر دارد فرهنگ اصلی و اصیل مردم این دیار را به میلیونها زائری که از سراسر جهان در کربلای معلی حضور دارند، نشان دهد، آقایان به یکباره دلسوز بیت المال و مخارج کارگران شده اند؟
  6. شایسته است جناب رسولی به مردم پاسخ دهند که چرا در هفته های گذشته وقتی کمک‌ ۲۰ میلیارد ریالی شهرداری به باشگاه‌های داماش و سپدرود که هر کدام مالک شخصی دارند، تصویب شده بود، صدای مبارکشان در گرفتن حق کارگران بلند نشده بود؟!

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسین یکشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸

سلام
تاریخ در حال تکرار است در این دوران نیز یزید و شمر و حرمله های در سرکارهستند . تا با نام حسین و اصحاب حسین و راه حسین در این دوران به مبارزه برخواسته اند

رفتن به نوار ابزار