کد خبر : 31854
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آذر 1397- 16: 10

نمی‌توان در برابر نفوذ فتنه‌گران در بدنه دولت و برخی تصمیم‌گیری‌های شائبه‌انگیز سکوت کرد

نمی‌توان در برابر نفوذ فتنه‌گران در بدنه دولت و برخی تصمیم‌گیری‌های شائبه‌انگیز سکوت کرد

نماینده مردم تالش در مجلس گفت: نمی‌توان در برابر نفوذ فتنه‌گران در بدنه دولت و برخی تصمیم‌گیری‌های شائبه‌انگیز سکوت کرد.

به گزارش گیلانستان، بعدازظهر یکشنبه نشست هماهنگی روز ۹ دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد.

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به نفوذ فتنه‌گران در بدنه نظام، گفت: برخی در دولت با ایجاد شرایط دشوار اقتصادی، گسترش فقر و در نتیجه ایجاد نارضایتی در میان مردم اهداف فتنه‌گران را دنبال می‌کنند.

محمود شکری با بیان اینکه فتنه با ایجاد ناامنی در اقتصاد و تضعیف معیشت مردم ادامه دارد، افزود: دولت باید عملکرد خود در زمینه اقتصاد مقاومتی را با توجه به منویات مقام معظم رهبری بیان کند.

شکری با تأکید بر ضرورت وحدت میان نیروهای انقلابی، اظهارکرد: متاسفانه برخی با ادعای وجود پولشویی در نظام، بهانه به دست دشمنان نظام داده‌اند که این نیز فتنه دیگری است.

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی تبیین ابعاد فتنه را برای آحاد جامعه ضروری دانست و از تلاش نیروهای انقلابی در استان گیلان که با بصیرت و لحظه‌شناسی خود حماسه ۸ دی سال ۸۸ را آفریدند تشکر کرد.

وی با بیان اینکه سکوت برابر فتنه‌گران جایز نیست، گفت: نمی‌توان در برابر نفوذ فتنه‌گران در بدنه دولت و برخی تصمیم‌گیری‌های شائبه‌انگیز سکوت کرد.

شکری با اشاره به اینکه فتنه فرهنگی ببسیار مخرب‌تر از فتنه اقتصادی است، تصریح‌کرد: شبهه افکنی‌های موجود در جامعه در ادامه فتنه سال ۸۸ است که نیازمند هوشیاری ملت بصیر ایران است.

وی همچنین در ادامه بر ضرورت برگزاری جلسات تبیینی جهت حفظ آرمان های انقلاب اسلامی تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار