کد خبر : 23967
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1396- 50: 16

هیچ قدمی برای پتروشیمی در گیلان برداشته نشده است/ آمار ایجاد اشتغال همه دروغ هستند/ استان حداقل ۲۰درصد بیکاری دارد

هیچ قدمی برای پتروشیمی در گیلان برداشته نشده است/ آمار ایجاد اشتغال همه دروغ هستند/ استان حداقل ۲۰درصد بیکاری دارد

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از پایین بودن سطح اشتغال واقعی در گیلان گفت: آمارهای ارائه‌شده در رابطه با اشتغال دروغ‌اند چون در گیلان حداقل ۲۰ درصد بیکاری وجود دارد.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به عقب مانگی گیلان در پتروشیمی اظهار کرد: وزیر یک سال قبل با بالگرد برای بازدید از سایت پتروشیمی وارد استان شد و از آن بازدید کرد اما مسئولان استانی هیچ قدمی برای راه‌اندازی آن برنداشتند.

وی با بیان اینکه یک وجب زمین برای استقرار پتروشیمی در گیلان اختصاص پیدا نکرده افزود: استاندار قبلی و فعلی باید پاسخ دهند که برای احداث پتروشیمی در گیلان چه قدم خیری برای مردم برداشته‌اند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سطح نامطلوب اشتغال در استان گفت: استاندار باید اعلام کند که تاکنون یک جلسه و یا کارگروهی تشکیل داده تا همه را جمع کند و برای اشتغال پایدار در استان تصمیم درست‌وحسابی بگیرد؟

عضو ناظر بر شورای اشتغال کشور با بیان اینکه تاکنون جلسه‌ای برای اشتغال گذاشته نشده تا ما در آن دعوت شویم و از کم و کیف آن باخبر باشیم خاطرنشان کرد: آمار و ارقامی که در رابطه با اشتغال داده می‌شود همه دروغ هستند و هیچ‌کدامشان نمی‌تواند واقعی باشد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اعلام تک‌رقمی شدن نرخ بیکاری در گیلان تصریح کرد: در کجای استان شغل در حدی که مسئولان اعلام می‌کنند ایجادشده است.

عباسی افزود: اگر میزان بیکاری دائم و فصلی گیلان را بررسی کنیم و با بیکاری پنهان جمع نماییم حداقل حدود ۲۰ درصد بیکاری در گیلان خواهیم داشت.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ارائه آمار درست از اشتغال و ایجاد زمینه برای توسعه اقتصادی گیلان گفت: درست نیست که مسئولان رفتاری را از خود نشان بدهند و به‌زور اعلام کنند که وضع گیلان خوب و توپ هست و هیچ مشکلی در استان وجود ندارد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار