کد خبر : 6238
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1395- 48: 17

واکنش امام جمعه لاهیجان به قضیه دستگیری و بازداشت مجرد/ به صداقت دوستان بیشتر پی بردیم

واکنش امام جمعه لاهیجان به قضیه دستگیری و بازداشت مجرد/ به صداقت دوستان بیشتر پی بردیم

امام جمعه لاهیجان گفت: از سقوط دیگران خوشحال نیستیم چرا که خسارت است اما نمی شود کاری کرد زیرا انسانها گاهی با عملکرد شیطانی شان سقوط می کنند. متاسفیم از این گونه اتفاقاتی که ایجادمی شود.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین احمدعبدالله زاده پاشاکی امام جمعه لاهیجان در گفت و گویی در ارتباط با برخی حوادث استان گیلان و موضوع دستگیری و استعفای مهدی مجرد از مدیریت اجرایی دفتر آیت الله قربانی؛ اظهار کرد: نباید خطای اشخاص را به پای اسلام و انقلاب نوشت.

 وی افزود: چیز هایی در ارتباط با این فرد و مسئله ی پیش آمده می دانستیم ولی اخیراً به صداقت دوستان بیشتر پی بردیم.

امام جمعه لاهیجان خاطر نشان کرد: ممکن است به اقتضای زمان تعریفی از فردی داشته باشیم ولی اگر بخواهد ضد انقلاب بشود ضد دین بشود نظر ما قطعا تغییر خواهد کردآنچه برای ما مهم است انقلاب و خون شهدا ی عزیز  است.

عبدالله زاده پاشاکی با یاد اوری حوادث سالهای صدر انقلاب و تایید های حضرت امام (ره) برای برخی شخصیت های نظام تاکید کرد: حضرت امام (ره)در صدر انقلاب ازمنتظری تعریف کرد  چه برسد به افرادی نظیر این شخص که شاید در مثال ما هم نگنجند.

امام جمعه موقت رشت گفت: از سقوط دیگران خوشحال نیستیم چرا که خسارت است اما نمی شود کاری کرد زیرا انسانها گاهی با عملکرد شیطانی شان سقوط می کنند. متاسفیم از این گونه اتفاقاتی که ایجادمی شود.

وی با طرح این موضوع که نباید سقوط دیگران را به پای انقلاب و نظام بگذاریم،تاکید کرد: من عبدالله زاده ام یک شخصیت حقیقی دارم یک شخصیت حقوقی این ربطی به اسلام و نظام ندارد. خیلی ها سقوط می کنند.  وقتی ما می بینیم منتظری سقوط کرد آیا این یعنی سقوط نظام ؟

عبدالله زاده با بیان اینکه باید از پیام عاشورا درس عبرت بگیریم خاطر نشان کرد: همه ما درمعرض لغزشیم و باید برای عاقبت بخیری دعا کنیم.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه بعضی ها باشیطنت ، چرب زبانی و قیافه های مختلف به سراغ بزرگان می روند؛ گفت : مسئولان مراقب باشند ترفند های چنین شیاطینی عملکرد شان را تحت شعاع قرارندهد.

 ما در قضیه تعریف از فرد مهدی مجرد، یک مورد از عملکرد او را تایید کردیم و آن ساخت و ساز حوزه علمیه امیر المومنین (ع)بود. بنده عرض کردم که اگر در زمینه ساخت و ساز نمایندگان ولی فقیه این گونه افراد در کنار خودداشتند خوب بود اما نه اینکه در سایر ویژگی ها او را تایید نماییم.

ضمن درک احساسات پاک همه ی دوست داران انقلاب بویژه جوانان حزب اللهی که همواره مورد عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده اند پیشنهاد می شود قبل از صدور حکم از سوی محاکم قضایی زمینه های بهره برداری دشمنان نظام و انقلاب را فراهم ننمایند و همواره در صدد خنثی نمودن توطئه هایشان باشند./احرار گیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

میثم سه شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰:۴۰

تو که همیشه کنار پسرخاله عزیزت(مهدی مجرد) بودی و توی نماز جمعه و منبر و محافل ازش تعریف میکردی ، چی شد که حالا بر علیه اش شدی… نکنه ترسیدی تو هم گیر بیفتی پسرخاله

حمید پنجشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

عبداله زاده اینها رو نگه چی بکه بگو زمانی که مجرد بعدا ز توبه کردن رفت دفتر نخی تو هلال احمر چه گذشت

علی پنجشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

حامیان و پشتیبانان مجرد و ساکتین و ساکت کنندگان منتقدین به بهانه حفظ حرمت فلانی فردای قیامت چه پاسخی خواهند داشت. جهاد کبیر یعنی اگر پای انقلاب و اسلام در میان بود در مقابل دوست و برادر و هم حزبی و. .. ایستاد اگر نهی منکر می شدند قطعا کار بدینجا نمی کشید

ناشناس یکشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹

ایشان زمانی که به اصطلاح توبه کرده ورنگ عوض کرده .آیا میدانید با آبروی چند نفر بازی کرده و بناحق باعث آبروی آنها و خانواده های شان شده تا توانسته به آن جایگاه برسد . باید برگردید به ۳۰سال گذشته که حوصله می خواهد ووقت . که حتی سن آقای […] هم قد نمی دهد!!!!!

رفتن به نوار ابزار