کد خبر : 4910
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1395- 42: 1

کمپین و تلاش مضحک اصلاح طلبان رادیکال گیلان برای دفاع از نماینده رشت! + جزئیات

کمپین و تلاش مضحک اصلاح طلبان رادیکال گیلان برای دفاع از نماینده رشت! + جزئیات

یکی از تشکلهای اصلاح طلب آورده است: وظیفه همه مردم گیلان و ایران و وظیفه همه آنانی که میخواهند فساد ریشه کن شود آن است که از نماینده مردم رشت حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان“، بعد از اعلام شکایت رسمی حمید بقایی از غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت (لینک خبر) گروهی از اصلاح طلبان افراطی و رادیکال استان گیلان در تلاشی خنده دار و مضحک، کمپینی هدفدار در دفاع از جعفرزاده به راه انداخته و از طرف احزاب و تشکل های اصلاح طلب بیانیه و مصاحبه هایی در حمایت از نماینده رشت منتشر کردند!

یکی از  تشکلهای اصلاح طلب در جملاتی آورده است: “مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی حقیقت را گفته و وظیفه همه مردم گیلان و ایران و وظیفه همه آنانی که میخواهند فساد ریشه کن شود آن است که از نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی حمایت کنند.

باید از این مجمع و گروهی که ادعای پیروی از خط امام خمینی(ره) را دارد و نام خود را نیروهای امام گذاشته اند پرسید که در کدامین کتاب، روزنامه و یا مصاحبه ای از امام خمینی(ره) دیده اند که ایشان راه ریشه کن شدن فساد را حمایت از یک فرد قلمداد نموده باشند!!

JAFARZADE

تشکلی دیگر از احزاب اصلاح طلب استان نیز در بیانیه ای شتابزده و پر از غلطهای املایی و ویرایشی، جعفرزاده را شهید زنده گیلان و نماینده ای شجاع دانسته و نوشت: “حال محکومین فسادهای کلان اقتصادی به جای عذر خواهی از رهبر انقلاب و ملت بزرگ ایران ، در نهایت گستاخی از این نماینده شجاع و شهید زنده گیلان که سالها در جبهه های حق علیه باطل با ظلم مبارزه کرده و امروز نیز شجاعانه مبارزه با فساد و دفاع از حقوق اقتصادی ملت را فریاد می زند ، وکیل آقای شاکی مدعی می شود برای ایشان شکایت کرده است.”

در بخشی از این بیانیه آمده است که “جعفرزاده شجاعانه مبارزه با فساد و دفاع از حقوق اقتصادی ملت را فریاد می زند”!!! آیا برای این حزب جای سوال نبوده که (به طور مثال) در همین قضایای اخیر و فیش های حقوقی، چرا تاکنون نماینده رشت نسب به پرداخت های نجومی به برخی مدیران، شجاعانه مبارزه با فساد نکرده و در دفاع از حقوق اقتصادی ملت فریادی نزده است؟!

حال بویی که از این هوچی گری ها و بازی های رسانه ای خنده دار به مشام می رسد نشاندهنده این است که اصلاح طلبان با برجسته سازی نماینده رشت به دنبال ایجاد کمپینی توخالی برای حمایت و دفاع از وی می باشند تا شاید بتوانند با در دست گرفتن اذهان عمومی بقایی را وادار به پس گرفتن شکایت خود نمایند.

لذا از آنجاییکه اثبات خروج ۲۰ هزار میلیارد از کشور توسط شخص بقایی برای نماینده رشت بسیار دشوار بوده و محکومیت جعفرزاده در این پرونده تقریبا قطعی می باشد، تنها راه برون رفت نماینده رشت از معضلی که برای خود به وجود آورد، برگزار نشدن جلسه دادگاه و کنار کشیدن بقایی از این پرونده است.

 /انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن یکشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

یاد شکایت های پی در پی ایشان از منتقدان بحرم افتراء افتادم. حالا چیزی که عوض داره گله نداره! بره دادگاه اتهاماتی را که تو بوق و کرنا کرده رو ثابت کنه. ما هم میشیم طرفدار شون.!!!

کیا یکشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

پس به نظر این آقایان مملکت هر کی هرکیه. تهمت بزنن و کسی هم نگه بالا چشمتون ابروس و الا با هوچیگری هر بلایی ممکنه سر هرکی بیارن.

رفتن به نوار ابزار