کد خبر : 8393
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1395- 37: 10

تمام مدارس گیلان شنبه تعطیل است/مصرف ۲۲ میلیون متر مکعب گاز در گیلان

تمام مدارس گیلان شنبه تعطیل است/مصرف ۲۲ میلیون متر مکعب گاز در گیلان

استاندار گیلان از تعطیلی تمام مدارس به دلیل یخ‌بندان، شدت برودت هوا و صرفه‌جویی در مصرف گاز در روز شنبه در این استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان ، محمدعلی نجفی بامداد امروز در جلسه مدیریت بحران گیلان با اشاره به اینکه بارش بیش از ۷۰ سانتی متر برف در مدت ۱۲ ساعت مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است اظهار کرد: مجموعه مدیریتی تلاش کنند تا محورهای اصلی با به کارگیری ماشین‌آلات برف روبی و به صورت کامل بازگشایی شوند.

وی ادامه داد: به غیر از رشت شهرستان‌های دیگر در شرق گیلان با مشکلاتی مواجه هستند و گروه‌های مدیریت بحران از طرف استانداری به آن مناطق اعزام شدند.

استاندار گیلان از آسیب‌شناسی و ارزیابی نحوه عملکرد دستگاه‌ها پس از پایان مشکلات خبر داد و بیان کرد: گروه‌های امدادی از استان‌های دیگر برای وصل برق ۵۰ هزار مشترک باقی‌مانده به گیلان اعزام می‌شوند.

نجفی با بیان اینکه دهیاران برای برف‌روبی و برطرف کردن مشکلات روستائیان در روستاها در حال تلاش هستند، تصریح کرد: همیاری مردم به ما کمک می‌کند ضمن اینکه دهیاران از ظرفیت‌های خوبی برخوردار هستند.

وی به مصرف ۲۲ میلیون متر مکعب گاز در روز گذشته در گیلان اشاره کرد و گفت: امروز با توجه به برودت هوا انتظار می‌رود مصرف گاز افزایش پیدا کند.

استاندار گیلان با تأکید بر افزایش صرفه‌جویی در مصرف گاز، خاطرنشان کرد: روز شنبه تمام مقاطع تحصیلی به دلیل یخ‌بندان، شدت برودت هوا و صرفه‌جویی در مصرف گاز تعطیل هستند.

نجفی بر سختگیری پلیس راه برای خودروهای بدون زنجیر چرخ در محورهای برف‌گیر گیلان تأکید کرد و یادآور شد: طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی و نهادهای مسؤول در بیمارستان‌ها به دلیل قطع برق فوتی نداشتیم./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار