کد خبر : 8566
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395- 16: 8

آقای استاندار! بیکاری گیلان به صفر رسید؟!/ حیف از شما که استاندار “استانهای برفی” نباشید!

آقای استاندار! بیکاری گیلان به صفر رسید؟!/ حیف از شما که استاندار “استانهای برفی” نباشید!

دکتر نجفی قهرمان! حیف از شما که استاندار “استانهای برفی” نباشید! اگر بودید احتمالا حداقل شش ماهه دوم سال در آن استان تعطیل بود و شش ماهه دیگر سال هم پی جبران خسارت آن شش ماه برفی!

به گزارش گیلانستان، یادداشت وارده – پس از گرفتاری فراوان مردم در برف چند سانتی متری شهرستان رشت در استان گیلان به دلیل مصادف شدن  آن ایام با ایام الله دهه فجر از سخن در آن باره پرهیز کردیم تا شیرینی یوم الله دهه فجر که با بی تدبیری برخی مسئولان در پی بارش برف کمی تلخ شده بوده تلخ تر نشود.

هر چقدر ما سکوت کردیم اما آقایان نمایندگان سکوت را شکستند ولی بندگان خدا تا حرفی از دل ملت زدند به هزار بازی سیاسی ناکرده از سوی برخی مسئولان صندلی دوست محکوم شدند!!!

محمدعلی نجفی استاندار گیلان اما کار را تمام کرد و طی سخنانی در جلسه دیشب استانداری گفت: صدا و سیما و رسانه‌های گیلان در مقوله بارش برف عملکرد ضعیفی داشتند (تسنیم).

وی البته پیشتر در جلسه ای با فرمانداران نیز گفته بود :معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرمانداران با حضور به موقع به صورت میدانی وارد عمل شدند و انصافاً خوب درخشیدند.(سایت رسمی استانداری گیلان)!!!

استاندار گیلان در حالی سخن از اطلاع رسانی عملکرد مسئولان بر زبان آورده که به خوبی می‌داند مردم از مدیریت برفی گله مند هستند…

آقای استاندار مسئولان کدام عملکرد خود را در برفی که با بی‌لیاقتی برخی مسئولان به “بحران” تبدیل شد از طریق رسانه‌ها به مردم گزارش دهند! قطع ۱۵ ساعته برق در قلب شهر رشت را یا قطع چندروزه برق در محدوده رشت!

آقای استاندار! مدیر راهداری گیلان را قربانی بی‌تدبیری‌ها نکنیم! مدیر راهداری که وظیفه‌ای در حوزه شهری نداشت!

آقای استاندار اگر نمی‌دانید بدانید شما مدت بسیار طولانی است که در هیچ نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های گیلان شرکت نکرده‌اید تا به مردم پاسخ دهید که چرا کوچکترین نقدی را بر خود نمی تابید و تا رسانه‌ای نقد می‌کند آن را “مریض” می‌نامید! مگر شما پزشکید؟! اصلا شما چه کاره‌اید و  کدام اصل از قانون به شما اجازه چنین اظهار نظر سخیفی را داده است!

آقای استاندار! می دانید در دولتی که شما نماینده عالی آن در استان هستید..فرزندان غیور و قلم بدست گیلانی بیشترین وقتشان را در صرف پاسخ دادن به مراجع قضایی در پی شکایت همکاران شما می‌گذارند!

آقای استاندار! اگر نمی دانید بدانید برخی همکاران شما وقتی دستگاههایشان از دانه درشت‌ها مطالبات میلیاردی دارند حتی نای شکایت ندارند ولی از رسانه‌هایی که یک نقد ساده می‌کنند با دو وکیل یا نماینده حقوقی شکایت می کنند که بهتر است این را هم بدانید هرگز راه به جایی نبرده و نخواهند برد.

آقای رئیس ستاد بحران! اینکه می فرمایید: “صدا و سیما و رسانه‌های گیلان در مقوله بارش برف عملکرد ضعیفی داشتند ” نشان دهنده ضعف عظیم شما در مدیریت بحران است چرا که شما هنوز در مدیریت دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران استان درمانده‌اید! شما را چه به نظردهی در حوزه رسانه! خدایی نکرده انتظار نداشتید که مردم در خصوص عملکرد شما و مسئولان در بحران برف به به و چه چه می‌کردند؟!

آقای استاندار! خدا قوت قهرمان! باید خوبی ها را هم گفت! لطف بزرگی کردید پاهایتان استوارتر از همیشه! پیاده روی در لب آب که فاصله چند دقیقه‌ای با استانداری گیلان دارد در روز دوم بحران برف(شما بخواندید بحران مدیریت برف) اگر پاهایتان را کمی خسته کرد! دل ما را رونق داد که به به چه تدبیرمندی!

آقای استاندار! تا یادمان نرفته باز هم از خوبیها بگوییم: زحمت کشیدید و بارها از لسان مبارک اعلام فرمودید که بیکاری گیلان را تک رقمی کردید!!! خدمتگذار ملت باید عرض کنم خودم با چشمان خود دیدم که بیکاری گیلان در برف چند سانتی متری رشت نزدیک به صفر شد! شاید صفر را هم رد کرد؟! همه کار داشتند! یکی کارش شنیدن صدای بوق اشغال بابابرقی بود و دیگری مشغول برف‌روبی از معابر شهری! البته مادربزرگ هم مصحبه شما را در حیاط استانداری از تلویزیون میدید و دعا می کرد که کاش این آقای دکتر کمی از این ساختمان قدرت فاصله بگیرد تا شاید صدای دردمندان روستایی آواره در برف را هم بشوند!

دکتر نجفی قهرمان! حیف از شما که استاندار “استانهای برفی” نباشید! اگر بودید احتمالا حداقل شش ماهه دوم سال در آن استان تعطیل بود و شش ماهه دیگر سال هم پی جبران خسارت آن شش ماه برفی!

انتهای پیام/صبح مشرق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵

احسنت زبان گویای مردم گیلان

رفتن به نوار ابزار