کد خبر : 27776
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397- 12: 18

حضور خداداد در رشت منتفی است / گزینه غیربومی برای سرمربیگری سپیدرود

حضور خداداد در رشت منتفی است / گزینه غیربومی برای سرمربیگری سپیدرود

مدیرعامل باشگاه سپیدرود گفت: با توجه به جو حاکم در رشت، خداداد عزیزی نمی‌تواند در سپیدرود ادامه فعالیت دهد و سرمربی بعدی سپیدرود، غیربومی است.

به گزارش گیلانستان، کیومرث بیات ظهر امروز در گفت‌وگویی با اشاره به قطع همکاری باشگاه سپیدرود و محمد توصلی اظهار کرد: باشگاه با ایشان و آقای مهاجر قطع همکاری کرده و بنده به‌عنوان مدیرعامل جدید سعی در حل بحران‌های به وجود آمده دارم.

وی بابیان اینکه جو رشت برای حضور خداداد مساعد نیست تصریح کرد: ایشان شکایتی به فدراسیون تقدیم کرده و مالک باشگاه سپیدرود قرار است جلسه‌ای با ایشان برگزار کرده و بعد از تفاهم با خداداد عزیزی و قطع همکاری با ایشان، سرمربی جدید تیم تعیین ‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود بابیان اینکه گزینه بعدی سرمربیگری سپیدرود غیربومی است بیان کرد: در انتخاب سرمربی جدید با سرپرست تیم و تعدادی از پیشکسوتان سپیدرود مشورت می‌کنیم و فردی که در حد و اندازه‌های نام بزرگ سپیدرود باشد را به‌عنوان سرمربی انتخاب می‌کنیم.

بیات از بازگشت حسین کعبی به تمرینات سپیدرود خبر داد و افزود: از روز یکشنبه (فردا) تمرینات سپیدرود زیر نظر سهیل حق‌شناس ازسر گرفته می‌شود و تیم خود را برای حضور پرقدرت مقابل پدیده مشهد آماده می‌کند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار