کد خبر : 64817
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶

رئیس ستاد بازسای عتبات عالیات گیلان:

رشد ۵۰ درصدی جمع آوری نذورات مردمی در استان گیلان

رشد ۵۰ درصدی جمع آوری نذورات مردمی در استان گیلان

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره به رشد ۵۰ درصدی جمع آوری نذورات مردمی استان در مقایسه با سال گذشته، گفت: بیش از یک میلیارد و ۵۶۲ میلیون تومان نذورات جمع آوری شد.

به گزارش گیلانستان، مجید دوهندو با اشاره به رشد ۵۰ درصدی جمع آوری نذورات مردمی، اظهار کرد: امسال و در شرایط کرونایی بیش از یک میلیارد و ۵۶۲ میلیون تومان نذورات مردمی توسط ستاد بازسازی عتبات استان گیلان جمع آوری شد.

وی با اشاره به فعالیت مواکب اربعین حسینی در سال گذشته، گفت: ۱۸ موکب در گیلان داریم که در شرایط کرونایی اقدام به توزیع ۳۵ هزار عدد ماسک، ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم و ۵۵ هزار قرص نان و توزیع هزار و ۵۰۰ تن آرد جهت پخت نان کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه توزیع شش هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر نیز توسط این سازمان انجام شده است، افزود: بازسازی دو باب منزل مسکونی به ارزش ۷۲ میلیون تومان از دیگر اقدامات این سازمان جهت کمک به محرومان است.

وی اضافه کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان در زمینه ضدعفونی معابر و ویزیت رایگان بیماران محروم و نیازمند نیز فعالیت مؤثری داشته است.

دوهندو با اشاره به جمع آوری کمک برای زلزله زدگان منطقه سی سخت، تصریح کرد: این سازمان، مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی برای هموطنان آسیب دیده سی سخت جمع آوری کرده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان اضافه کرد: هم اکنون سه موکب نورالزهرا، موکب خادم العتره و موکب محسنین در زمینه پخت نان برای مناطق زلزله زده و نیازمند فعالیت دارند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار