کد خبر : 58700
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399- 55: 11

مسئول تربیت‌بدنی سپاه قدس گیلان:

مسابقات ورزشی هفته بسیج با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گیلان برگزار می‌شود

مسابقات ورزشی هفته بسیج با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گیلان برگزار می‌شود

مسئول تربیت‌بدنی سپاه قدس گیلان گفت: به ‌مناسبت هفته بسیج برنامه‌هایی توسط حوزه تربیت بدنی سپاه گیلان پیش‌بینی شده که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ پاسدار علی اصغر زاداکبری ، با اشاره به برگزاری یک دوره مسابقه دوچرخه‌سواری که به‌ مناسبت پنجمین سالگرد شهادت مدافع حرم پاسدار شهید «سیداسماعیل سیرت‌نیا» در گیلان برگزار شد اظهار داشت: این برنامه با حضور دوچرخه‌سواران بسیجی و پاسدار برگزار شد.

مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهید گیلانی مدافع حرم «سیداسماعیل سیرت‌نیا»، بازگو کردن رشادت‌ها و اخلاق پسندیده وی و همچنین تجلیل از پدر این شهید والامقام نیز جزو دیگر بخش‌های مسابقه دوچرخه‌سواری پاسداران و بسیجیان بود.

زاداکبری با بیان اینکه برنامه مذکور به‌ همت حوزه تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار شد ابراز داشت: در پایان از نفرات نخست و سوم از بسیجی‌ها و پاسداران با اهدای جوایزی تقدیر به‌ عمل آمد.

وی با اشاره به برنامه‌های ورزشی هفته بسیج در گیلان خاطرنشان کرد: به‌مناسبت هفته بسیج از ۳۰ آبان تا ۶ آذرماه، برنامه‌هایی توسط حوزه تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان پیش‌بینی شده که فتح قله کله‌قندی در رستم‌آباد توسط ورزشکاران، نخستین برنامه هفته بسیج در ۳۰ آبان ماه است.

مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان افزود: مسابقات دوچرخه‌سواری برای دختربچه‌ها در رده سنی ۶ تا ۸ سال و ۸ تا ۱۰ سال و همچنین برای پسران در رده سنی ۶ تا ۸ سال، ۸ تا ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۲ سال در دومین روز از هفته بسیج در گیلان برگزار می‌شود.

زاداکبری با بیان اینکه برنامه فوتبال گل کوچک در پارک منظریه و همچنین مسابقات پینت‌بال نیز به‌ترتیب در سومین و چهارمین روز از هفته بسیج در گیلان برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: در پنجمین روز از هفته بسیج، مسابقات تیراندازی برای دو رده خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی افزود: در ششمین روز از هفته بسیج، مسابقات دو و میدانی در بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود که مسابقه خواهران در پارک بانوان و مسابقه برادران در ورزشگاه یادگار امام(ره) رشت برگزار خواهد شد و در روز آخر نیز برنامه اهدای شاخه گل توسط هیئت‌ها در مزار شهدا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار