کد خبر : 3450
تاریخ انتشار : شنبه 1 اسفند 1394- 05: 17

نامزدی که با التماس و ذلت رای جمع کند فردا در مجلس فریاد نمی زند/ انتقاد از کم کاری نمایندگان فعلی گیلان

نامزدی که با التماس و ذلت رای جمع کند فردا در مجلس فریاد نمی زند/ انتقاد از کم کاری نمایندگان فعلی گیلان

این استاد برجسته دانشگاه در مورد عملکرد نمایندگان گیلانی گفت: در اقتصاد مقاومتی با این همه منابع خدادادی به کجا رسیدیم؟ امروز منطقه آزاد انزلی جز واردات کار دیگری دارد که انجام دهد؟ نمایندگان نمی توانند گزارش کار دهند و تنها می توانند شعار دهند.

علی محمد جلوه در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان” با اشاره به انتخابات پیش رو در هفتم اسفند ماه اظهار داشت : مردم ما امتحان خود را از اوایل انقلاب به خوبی پس دادند و هر جایی که  برخی خواص مایوس بودند امام راحل و مقام معظم رهبری قاطعانه حضور مردم را در تمام عرصه ها اعلام کردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مردم را به درستی می شناسند گفت: متاسفانه برخی از مسئولان ما که حد واسط بین رهبری و مردم هستند به خوبی از عهده امتحانات بر نیامده اند.

این استاد دانشگاه  افزود: ما مطمئن هستیم که مردم پای صندوق های رای حضور پرشکوه دارند و بار دیگر دشمنان انقلاب و استکبار جهانی را مایوس می کنند .

جلوه با بیان اینکه هر فرصتی اگر به درستی استفاده نشود به تهدید مبدل می شود تصریح کرد: عمر یک فرصت است اگر غفلت شود تهدید است در فتنه ۸۸ مردم حضور گسترده پای صندوقهای رای داشتند اما خواص ما غفلت کردند.

وی با تاکید بر اینکه عده ای در سال ۸۸ آنتن های خود را به طرف بیگانگان تنظیم کردند گفت: آنان که لقمه هایشان حساب شده نبود خطا کردند درحالی که آحاد مردم اینگونه نبودند و نیستند.

جلوه با اشاره به اینکه در فتنه بودن اتفاقات ۸۸ شکی نیست تصریح کرد: تمام عوامل ضد انقلاب داخلی متحد شده بودند. منافقین، سلطنت طلب ها و چریکها با اروپا و آمریکا و در کل شرق و غرب یکصدا شده بودند و انتخاب رنگ سبز از دو سال پیش برای ایران با توجه به اینکه بخش وسیعی از مردم مسلمان هستند و به این رنگ حساس هستند، خود گواه این امر است.

وی با بیان اینکه کروبی که رای آن از رای باطله نیز کمتر بود اعتراض کرد گفت: ولی مردم همواره هوشیار بودند و توطئه های دشمن را خنثی کردند.

جلوه یکی از وظایف نماینده مجلس را نظارت عنوان کرد و گفت: برای اینکه نماینده یک ناظر خوب باشد باید چشم بینا داشته باشد و چشم خود را بر روی مسائل نبندد دقت کنید برخی از این قاچاقچیان به نگهبان یک مکانی می گویند شما یک ماه مراقبت می کنی و ماهی دو میلیون مزد می گیری، بیا ده دقیقه چشمت را ببند و ۱۰۰ میلیون بگیر! اگر این نگهبان از تقوای الهی بهره نگرفته باشد چشم خود را می بندد؛ نماینده نباید به هیچ قیمتی این کار کند.

وی تاکید کرد: نماینده باید در برابر خلافکاران فریاد بزند و باید برای اینکار از قبل تمرین کرده باشد نامزد انتخاباتی که با التماس و ذلت رای جمع می کند فردا در صحن مجلس فریاد نمی زند.

جلوه با بیان اینکه نماینده مجلس فردا باید یقه خلافکاران را بگیرد بنابراین نباید یقه اش در گرو کسی باشد خاطرنشان کرد: کسی که دستش دراز است زبانش کوتاه است و دست کوتاه زبان را دراز می کند باید به این نکات در رای دادن مردم توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه نماینده باید کلان نگر باشد گفت: نماینده باید برای مشغول کردن آمریکا برنامه داشته باشد نه اینکه به دنبال آسفالت باشد باید فرصت ها و تهدیدها را بداند و برای آنها آینده پژوهشی داشته باشد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: نماینده باید شجاع باشد تا بتواند در مقابل بیگانگان بماند و با یک تشر جا نزند و با تهدید دشمنان نترسد و جز برای خدا خم نشود ما داشتیم که نمایندگانی برای خسروی و جزایری و زنجانی خم شدند و ۶۱ نماینده به جزایری سواری دادند و این در شان مجلس ما نیست.

جلوه با بیان اینکه ما قرار است پنح مرحله را طی کنیم گفت: انقلاب اسلامی ،نظام اسلامی ،دولت اسلامی ،جامعه اسلامی و تمدن اسلامی و نماینده باید در این راستا گام بردارد و چشم انداز را مدنظر قرار دهد.

وی در مورد عملکرد مجلس نهم به ویژه عملکرد نمایندگان گیلانی گفت: آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است نمایندگان فعلی ما خود بیایند و بگویند چهار سال قبل کجا بودیم و هم اکنون کجا هستیم خودشان به میدان بیایند و توضیح دهند.

جلوه تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی با این همه منابع خدادادی به کجا رسیدیم؟ امروز منطقه آزاد انزلی جز واردات کار دیگری دارد که انجام دهد؟ در عرصه فرهنگی امور و مشکلات خود گواه عملکرد نمایندگان است اگر می توانند بیایند گزارش دهند ولی نمی توانند ارائه گزارش کنند و تنها می توانند شعار بدهند.

وی تاکید کرد: آنهایی که وعده می دهند باید به وعده خود عمل کنند پیامبر می فرماید که اگر به گوسفند وعده دادید به آن عمل کنید؛ در اسلام آمده است وقتی برای بیرون آوردن گوسفند از آغل برای بریدن سر، حیوان را با وعده علف به بیرون می کشید باید قبل از ذبح حتما به حیوان علف را بدهید. پس چرا برخی نامزدهای انتخاباتی به این مردم و انسانهای شریف وعده هایی می دهند که نمی توانند محقق کنند.

جلوه افزود: از مردم شریف گیلان خواهش می کنم به شعارهای اصلاح طلبی و اصولگرایی دقت نکنند از اصلاح طلب بپرسند شمای اصلاح طلب به دنبال اصلاح چه اموری هستید می خواهید دین را یا دیندار ها را اصلاح کنید؟ اگر دین را می خواهید اصلاح کنید که خلاف است اگر دیندار را می خواهید اصلاح کنید با کدام ابزار ؟ با نسخه دینی یا نسخه لیبرالی؟!؟ از اصولگرا نیز بپرسند اصول شما چیست و آیا در عمل معتقد به اصول هستید اصولگرا خلاف نمی کند. وقتی قانون انتخابات می گویند بنر باید در مقابل ستاد باشد و اندازه و سایز عکس های تبلیغاتی را مشخص کرده است، آیا تمکین می کنید؟ و هرکس خلاف این عمل می کند خلافکار است.

انتهای پیام /

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار