کد خبر : 28369
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1397- 13: 22

اعضای کمیسیون‌های پنجگانه شورای شهر رشت انتخاب شدند + اسامی

اعضای کمیسیون‌های پنجگانه شورای شهر رشت انتخاب شدند + اسامی

در پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر رشت اعضای کمیسیون‌های داخلی شورای شهر رشت و همچنین نمایندگان این شورا در کمیسیون‌های شهری انتخاب شدند.

به گزارش گیلانستان، در پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر رشت اعضای کمیسیون‌های داخلی شورای شهر رشت و همچنین نمایندگان این شورا در کمیسیون‌های شهری انتخاب شدند.

در این جلسه فرهام زاهد، فاطمه شیرزاد، بهراد ذاکری، محمدحسن عاقل‌منش و محمدحسن علیپور به عنوان اعضای کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت انتخاب شدند.

همچنین اسماعیل حاجی‌پور، حجت جذب، فرهام زاهد، محمدحسن عاقل‌منش، محمدحسن علیپور، رضا رسولی و فاطمه شیرزاد به عنوان اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت انتخاب شدند.

اعضای شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه حجت جذب، احمد رمضانپور نرگسی، رضا رسولی، بهراد ذاکری و حامد عبداللهی را به عنوان اعضای کمیسیون عمران و توسعه شهری انتخاب کردند.

حجت‌ جذب، احمد رمضانپور نرگسی، فرهام زاهد، فاطمه شیرزاد، بهراد ذاکری، محمدحسن عاقل‌منش و محمدحسن علیپور در این جلسه به عنوان اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه امیرحسین علوی، اسماعیل حاجی‌پور، احمد رمضانپور نرگسی، رضا رسولی و حامد عبداللهی به عنوان اعضای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت انتخاب شدند.

براساس آرای اعضای شورای اسلامی شهر رشت اسماعیل حاجی‌پور و حجت جذب به ترتیب به عنوان نمایندگان اصلی و علی‌البدل شورای اسلامی شهر رشت در کمیسیون “بدوی نظام وظیفه” انتخاب شدند.

همچنین رضا رسولی و بهراد ذاکری به ترتیب به عنوان نمایندگان اصلی و علی‌البدل شورای اسلامی شهر رشت در کمیسیون “تجدید نظر نظام وظیفه”  و محمدحسن عاقل‌منش نیز به عنوان عضو شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم انتخاب شدند.

محمدحسن علیپور نیز در این جلسه به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر رشت در کمیته “سلامت روان” و همچنین محمدحسن عاقل‌منش به عنوان عضو انجمن “یاوران وقف” انتخاب شدند.

در ادامه این جلسه و براساس آرای اعضای شورای شهر رشت حجت جذب به عنوان نماینده این شورا در کمیته حل اختلاف ناشی از مشکلات آئین‌نامه‌ای ماده ۲۸ انتخاب شد

همچنین محمدحسن علیپور در این جلسه به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر رشت در کمیته نظارت بر حسن اجرای طرح‌هاب مصوب در حوزه شهرداری و سازمان‌های خدماتی انتخاب شد.

اعضای شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه فرهام زاهد را به عنوان نماینده این شورای در کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورا و همچنین کمیته نظارت بر حساب درآمد و هزینه شورا انتخاب کردند.

اسماعیل حاجی‌پور در این جلسه به عنوان نماینده شورای شهر رشت در ستاد بحران استان گیلان و همچنین حامد عبداللهی نیز به عنوان نماینده این شورا در کمیته تهاتر انتخاب شدند.

اعضای شورای شهر رشت بهراد ذاکری را نماینده شورا در کمیته انضباطی سازمان حمل بار و مسافر و همچنین رضا رسولی را به عنوان عضو کمیسیون ماده ۸۰ نوسازی انتخاب کردند.

در این جلسه اسماعیل حاجی‌پور و بهراد ذاکری به عنوان اعضای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ و رضا رسولی به عنوان عضو کمیسیون تحویل موقت و قطعی پروژه انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه بهراد ذاکری به عنوان عضو کمیسیون ماده ۷ قانون گسترش و حفظ فضای سبز، نماینده شورای شهر در سازمان پسماند و نماینده شورای شهر در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انتخاب کردند.

حامد عبداللهی در این جلسه به عنوان عضو شورای سازمان حمل بار و مسافر و محمدحسن عاقل منش نیز به عنوان عضو شورای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و شورای سازمان ساماندهی مشاغل شدند.

در این جلسه فاطمه شیرزاد به عنوان عضو شورای سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت و همچنین امیرحسین علوی به عنوان عضو شورای سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری رشت انتخاب شدند.

اعضای شورای شهر رشت در این جلسه فرهام زاهد، بهراد ذاکری، رضا رسولی، فاطمه شیرزاد و حامد عبداللهی را به عنوان اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ انتخاب کردند.

محمدحسن عاقل منش و امیرحسین علوی در این جلسه به عنوان اعضای کمیسیون ماده ۷۷، محمدحسن علیپور به عنوان عضو شورای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، حجت جذب به عنوان عضو شورای سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت و رضا رسولی نیز به عنوان عضو شورای سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری رشت انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار